Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujausioje Muccios Prados kolekcijoje – Frankenšteino simbolika

Italų mados namai „Prada“ Milane vykstančioje vyrų mados savaitėje pristatė 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekciją, kurią sudaro 59 vyrams ir moterims skirti modeliai. Simbolių kolekcijos įvaizdžiams dizainerė Muccia Prada pasiskolino iš... siaubo filmų.
„Prada“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Prada“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Kaip rašo Vogue.com, Frankenšteinas gimė audringą 1816-ųjų vasaros naktį prie Ženevos ežero. Mary Godwin, jos mylimasis Percy Shelley ir jų kelionės kompanionas Lordas Baironas nusprendė pakonkuruoti – kuris greičiau galėtų sukurti baimę keliančią siaubo istoriją. M.Godwin savo vaizduotėje sukūrė Frankenšteiną. Nors jai tada tebuvo 18-a, bendru sutarimu ji tapo nugalėtoja.

Tokia galėtų tapti ir Muccia Prada, jei šiandien varžytųsi mados dizaineriai. Milane ji pristatė savo kolekcijos monstrą – tamsų ir susvetimėjusį, tačiau taip pat suktai gražų.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Prada“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Prada“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Štai ką sako pati istorijos-kolekcijos kūrėja. „Iš esmės tai turėjo būti romantiškas šou. Daugiausia domėjausi žmonijos supratimu: silpnumu ir subtilesniais bei nuogesniais žmonijos aspektais.

Atstumtasis... tas, kuris neturi karjeros. Tai buvo nukreipta prieš labai sudėtingą pasaulį, štai kodėl karas tvyrojo ore. Bet tam, kad paverstume jį nenuobodžiu ir tinkamu madai, nes mada vienaip ar kitaip turi būti šviesa, pasiskolinome baisių siaubo filmų simbolių. Nuo Frankenšteino iki „The Rocky Horror Picture Show“ ir panašių filmų. Frankenšteinas yra monstro, turinčio labai didelę širdį ir ieškančio meilės, pavyzdys“, – sakė dizainerė M.Prada.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos