Naujausioje savo kolekcijoje dizaineris Giorgio Armani eleganciją suderino su patogumu

Mados pasaulio veteranas Giorgio Armani Milano mados savaitėje pristatė savo naujausią „Giorgio Armani“ kolekciją, skirtą 2021–2022 m. rudens ir žiemos sezonui, kurioje koja kojon žengia elegancija ir patogumas.

Ši kolekcija – jau antroji italų dizainerio G.Armani, pristatyta šiuo metu vykstančioje Milano mados savaitėje. Praėjusį ketvirtadienį dizaineris pristatė „Emporio Armani“ 2021–2022 m. rudens ir žiemos sezono moterims ir vyrams skirtą kolekciją.

Naujausioje G.Armani kolekcijoje, kuri taip pat skirta moterims ir vyrams, netrūksta elegancijos ir patogumo vienu metu.

Moterims skirta dalis – kupina romantiškų įvaizdžių, joje daug vandeningos mėlynos, turkio, blyškių purpurinių, pilkšvų atspalvių. Romantiškumo įspūdį kuria raukiniai ir rožytės, kuriais puoštos suknelės, sijonai, palaidinės ir švarkeliai.

Vyriškoje kolekcijos dalyje vyrauja aksomo ir vilnos audiniai, kelnių ir švarkų deriniai.

Kalbėdamas apie savo kūrybą, dizaineris vogue.com sakė: „Mūsų apsirengimo įpročius paveikė reikalavimas likti namuose. Gali būti, kad savo aprangoje vis labiau pradėjome vertinti patogumą ir lengvumą.“

G.Armani teigė, kad visada vertino komfortą ir būtent jis lėmė jo darbo sėkmę. Ir pakartojo seną gerą taisyklę, kad dėvėdami drabužius, su kuriais jaučiamės patogiai, jaučiamės ir savimi pasitikintys.

Pasak dizainerio, karantino laikotarpis ir dėl jo pasikeitę mūsų įpročiai – gyvenimas labiau verda tarp keturių dienų nei už jų, tad ir puoštis per pastaruosius metus progų beveik nebuvo, „nesumažino noro atrodyti gerai, trokšti grožio ir elegancijos“.

„Nepamirškite, kad vis tiek galite atrodyti elegantiškai, net jei rengiatės laisvalaikio drabužiais, – vogue.com sakė dizaineris. – Tačiau aš prognozuoju, kad, kai mums bus leista grįžti į savo normalų gyvenimą, žmonės vėl bendraus gyvai, atgims noras puoštis. Ir šiame kontekste elegancija niekada neišeis iš mados.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis