Jau kiek anksčiau kompanija paskelbė, jog nebelieka trijų atskirų „Burberry“ linijų „Brit“, „London“ ir „Prorsum“ – visos jos atsidūrė po vienu „Burberry“ prekės ženklo „stogu“, be to, mados namų kolekcijos bus vis mažiau pavaldžios sezoniškumui.
Naujuosius pokyčius paskatino keli veiksniai ir vienas svarbiausių – „Burberry“ gerbėjų globalumas – tradicinis kolekcijų skirstymas į pavasario–vasaros bei rudens–žiemos ima prarasti prasmę, kai klientas gali būti ir iš Rytų, ir iš Vakarų.
Skelbiama, jog nuo šiol „Burberry“ šou vyks vasarį ir rugsėjį Londono mados savaitėje, moterišką ir vyrišką kolekcijos dalis žiūrovai išvys bendrame pristatyme. Tiesa, mados namai išlaikys savo pozicijas ir vyrų mados savaičių metu sausį bei birželį pristatys naujas iniciatyvas bei projektus.
Ir tai dar ne viskas – šou metu pristatytus drabužius salonuose bei „Burberry“ internetinėje parduotuvėje bus galima įsigyti iškart po pristatymo. Pasak „Burberry“ mados namų vadovo ir dizainerio Christopherio Bailey, „naujieji pakeitimai leis kompanijai sukurti ypatingą ryšį tarp kolekcijos pristatymo ir fizinės kliento patirties susipažįstant su naująja kolekcija“.
Priminsime, jog iki šiol tekdavo laukti net kelias savaites, kol ant podiumo pristatyti drabužiai ir aksesuarai pasiekdavo realias ir elektronines parduotuves. Belieka tik spėlioti, kaip toks drąsus sprendimas koreguos „Burberry“ gamybos, logistikos, pardavimų ir rinkodaros procesus.
Naujausias technologijas savo reklaminėms kampanijoms sėkmingai naudojantys mados namai savo reklaminius veiksmus ir toliau ketina kreipti į virtualią erdvę, nors reklamos spausdintoje žiniasklaidoje taip pat neketinama atsisakyti.