Naujoje A.Skrickienės kolekcijoje – juodos ir raudonos vestuvinės suknelės

Klasikos ir moderno deriniais išsiskirianti dizainerė Airida Skrickienė pristato „Airida Skrick“ 2018 m. vestuvinių suknelių kolekciją, kurioje nuotakos vilki ne tik progresyvių formų baltas, bet ir raudonas bei juodas sukneles. Vestuvinių suknelių fotosesijai pasirinkta ypatinga vieta – gelžbetoninių konstrukcijų įmonės teritorija, kurioje dar labiau atsiskleidžia drabužių išskirtinumas ir inovatyvumas.
Airidos Skrickienės vestuvinių suknelių kolekcijos modeliai
Airidos Skrickienės vestuvinių suknelių kolekcijos modeliai / Donatos Benevičiūtės nuotr.
Temos: 1 Mada

Remdamasi Rytų šalių vestuvių tradicijomis, dizainerė pristato spekuliatyvius juodų ir raudonų motyvų nuotakų suknelių modelius, tačiau neatsisako ir tradicinių vestuvinių spalvų – baltos antikinės, debesų, pieno, šampano. Dizainerė kuria laisvos, modernios, bet taip pat ir rafinuotos nuotakos įvaizdį.

„Aš nebijau eksperimentuoti net ir kurdama vestuvines sukneles. Man atrodo, kad inovatyvios suknelių idėjos patrauks tas moteris, kurioms svarbi saviraiška. Tokios nuotakos išsiskiria savo tvirtybe ir ryžtingumu, nebijo laužyti nusistovėjusių stereotipų“, – sako drabužių kūrėja.

Dizainerė pabrėžia, kaip svarbu apčiuopti ir į kūrybą inkorporuoti tam tikrus laikotarpio, kultūros ženklus, kad jie būtų artimi, atpažįstami ir priimtini moterims. „Esu labai laiminga, kai pavyksta sukurti ir tradicijomis besiremiančią, ir modernią, ir nuotakos asmenybę atskleidžiančią suknelę. Labai svarbu, kad nuotaka tokią svarbią dieną jaustųsi ne tik ypatingai, bet ir patogiai“, – sako A.Skrickienė.

Kreditai: juvelyrė – Melita Rus / "Mellow"; modelis – Lina Kačenauskaitė; modelių agentūra – „Image group“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis