Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Naujos kartos sprendimai grožiui: geriamas kolagenas ir natūralus makiažas

Šie metai, kaip ir praėjusieji, mados bei grožio pasaulyje linksniuojami kaip natūralaus grožio eros pradžia. Unikalu tampa tai, kas savita, nepriklausomai nuo amžiaus, lyties ar odos spalvos. Svarbiausia vertybe laikomas įgimtų bruožų žavesys, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Mergina
Mergina / 123RF.com nuotr.

„Žengiame link minimalistinio požiūrio į grožį. Renkamės vartoti mažiau, bet veiklesnius, koncentruotus produktus. Žodžiai „gražu“ ir „sveika“ tampa sinonimais“, – sako globalios korporacijos „Stylus“ grožio skilties redaktorė Lisa Payne.

Svarbu, ką dedame ne tik ant savęs, bet ir į save

Anot L.Payne, 2018 metais grožio rinkoje vyko daug pokyčių, susijusių su inovacijomis ne tik kosmetikos, bet ir farmacijos pramonės srityje.

„Pristatyta įvairovė naujų grožio produktų, pagrįstų sveikatingumo ir natūralumo principais. Daug dėmesio skiriame ne tik tam, ką dedamės ant savęs, bet ir į save“, – pasakoja redaktorė.

Jos nuomone, dominuoti pradeda tos grožio priemonės, kurias galima vartoti kartu su maistu.

„Kompleksiniai produktai leidžia pasiekti labiau individualizuotus sprendimus, kiekvienam prisitaikyti pagal gyvenimo būdą ir poreikius, nepriklausomai nuo amžiaus ar lyties“, – atkreipia dėmesį redaktorė.

Portalo womenshealth.com autorė Alex Davies pastebi, kad viena ryškiausių inovacijų sveikatos srityje – hidrolizuoto kolageno įtraukimas į kasdienę grožio rutiną. Geriamieji kolageno papildai ilgus metus buvo naudojami tik Japonijoje ir Pietų Korėjoje, o globalią rinką pasiekė tik prieš mažiau nei dešimtmetį.

Teigiama, kad hidrolizuota kolageno forma gerina natūralią odos būklę – didina jos elastingumą, stangrumą ir skatina ląstelių regeneraciją. Todėl šiandien ja siūloma praturtinti visavertę, sveiką mitybą.

„Savo glotnutį papildau ta pačia medžiaga, kuri kosmetikos pramonėje buvo naudojama dešimtmečius. Iš pradžių trintuvu sutrinu bananą, cukiniją, špinatus, migdolų pieną ir riešutų sviestą, o tada viską sumaišau su kolageno doze“, – receptu dalijasi autorė.

Tai, kas veikia čia ir dabar

Dar viena tendencija, siejama su natūralumo banga, – naujos grožio ritmikos paieškos. Vis daugiau keliaudami, laiko kasdienėms grožio procedūromis galime skirti mažiau. Taigi tenka ieškoti alternatyvių, lanksčių grožio sprendimų.

„Norisi, kad grožio priemonių sąrašas būtų kuo trumpesnis“, – sako „Stylus“ redaktorė L.Payne. Didžiausias dėmesys, jos manymu, tenka ilgą efektą žadantiems grožio produktams, kuriuos labai lengva ir patogu naudoti net ir kelyje.

Neatsitiktinai madingiausia šio sezono grožio priemone (taip ją nominavo portalas theguardian.com) tapo greito efekto lakštinė veido kaukė. Prie veido priglundanti lakštinė kaukė gali efektyviai atstatyti odos būklę, ją pamaitinti, sudrėkinti, regeneruoti, per itin trumpą laiką – vos per 10–15 minučių. Tokią kaukę paprasta naudoti net ir lėktuve.

Anksčiau tik Pietų Korėjoje žinota lakštinė kaukė Vakarų rinkose pradėta plačiau naudoti vos prieš keletą metų. Labiausiai ši grožio priemonė išpopuliarėjo pernai, kai žinomos pramogų pasaulio moterys – Lady Gaga, Drew Barrymore, Bella Hadit – savo „Instagram“ paskyrose pradėjo dalytis asmenukėmis iš savo kasdienybės, kur jos užsidėjusios šias kaukes.

Iniciatyva žaibiškai nuvilnijo ir kitose socialinių tinklų platformose. Tapo madinga dalytis kasdienėmis grožio rutinos akimirkomis, skelbti „grožio sekmadienius“, o šiuos kadrus sieti su tokiomis populiariomis grotažymėmis kaip #beauty #skincare #skincareroutine, #SelfCareSunday, #beautymask, #collagen ir t. t. Galime pastebėti ir lietuvių „Instagram“ tokias tendencijų.

Maksimalus efektas – minimaliomis priemonėmis

Net ir legendiniai makiažo meistrai, kaip Pat McGrath, Val Garland ar Lisa Eldrige šiais metais sugrįžta prie natūralaus, švaraus makiažo įvaizdžio. Šiltojo sezono jų kolekcijose atsisakoma sunkaus pudros pagrindo ir atsigręžiama į subtilaus prancūziško makiažo ištakas.

„Nieko nėra gražiau kaip švytinti, sveikai atrodanti oda. Švytintis veidas yra pats madingiausias šiais metais“, – apie šių metų tendencijas pasakoja makiažo meistrė Karolina Taraškevič-Bethel. Jos teigimu, natūraliam, greitam ir žaismingam kasdieniam dieniniam įvaizdžiui sukurti nereikia daugybės priemonių.

„Svarbiausia – užmaskuoti odos netobulumus, neapkraunant veido daug priemonių. Reikėtų lengvai pamaskuoti paakius – tai pridės gaivumo, šviežumo. Norint išlyginti veido odos atspalvį, galima naudoti lengvą makiažo pagrindą arba tiesiog drėkinantį BB veido kremą su spalva.

Švytėjimo suteikiančia priemone (highliter) galima paryškinti aukščiausią skruostikaulių vietą. Jos galima šiek tiek patepti ir virš lūpų viršutinės linijos, taip pat panaudoti vidiniuose akių vokų kampučiuose vietoje šešėlių. Tai suteiks spindesio ir nuims nuovargį nuo akių.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Karolina Taraškevič
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Karolina Taraškevič

Tušas ir lūpų dažai – paskutiniams potėpiams. Norėdamos suteikti veidui dar daugiau gaivos, įtrinkite šiek tiek lūpų dažų pigmento ant iškiliausių skruostukų vietų, kai šypsotės. Labai madinga yra naudoti tą patį lūpų dažą vietoje skaistalų.

O jei mėgstate ryškesnį kasdienį makiažą ar turite ypatingą progą darbe, galite derinti akių kontūro liniją kartu su ryškiais sodrios spalvos lūpų dažais“, – natūralaus makiažo taisykles atskleidžia K.Taraškevič-Bethel.

Ji atkreipia dėmesį, kad visas turimas priemones naudojant kūrybiškai, kosmetikos krepšelyje (ar rankinėje) priemonių galima pasilikti tik minimaliai – kokybišką maskuoklį, BB kremą, švytėjimo suteikiančią priemonę, tušą bei mėgstamus lūpų dažus.

„Ir, žinoma, svarbiausia – intensyvus, kasdienis odos drėkinimas. Tai – esminė tobulo grožio sąlyga. Sveika, švari, švytinti, prižiūrėta veido oda visada atrodys gerai tiesiog savaime“, – reziumuoja vizažo meistrė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos