Naujojoje „H&M“ kolekcijoje „Conscious Exclusive“ – puošnūs drabužiai moterims, vyrams ir vaikams, taip pat ekologiški kvapieji aliejai. Kolekcija bus pasiekiama apytiksliai 160 parduotuvių visame pasaulyje ir internete nuo balandžio 20 dienos.
Svarbiausiu kolekcijos akcentu tapo lengva plisuota pastelinės rožinės spalvos suknelė, kuria pasipuošė pirmą kartą šio prekių ženklo kampanijos veidu tapusi supermodelis N.Vodianova.
TAIP PAT SKAITYKITE: Holivudo garsenybių plaukų stilistas pataria: 10 triukų, kurie padės užsiauginti plaukus
„Didžiuojuosi galėdama būti šios kampanijos dalimi. Nuostabu matyti pažangą, daromą kuriant tvarius audinius ir einant tvaresnės mados ateities link“, – sako N.Vodianova, vilkinti suknelę iš perdirbto poliesterio, pagaminto iš pakrantėse surinktų atliekų.
Prekių ženklo atstovų teigimu, „H&M“ yra viena daugiausia perdirbto poliesterio naudojančių įmonių pasaulyje ir viena didžiausių ekologiškos medvilnės pirkėjų. 20 proc. „H&M“ gaminių asortimento dabar gaminami iš tvaresnių medžiagų (2015 m.) ir siekiama, kad šis skaičius kasmet augtų.
Medvilnei keliamas tikslas – kad iki 2020 m. ji taptų 100 proc. tvariu audiniu. Vienas bendrovės siekių – kad tvarūs, geros kokybės madingi drabužiai būtų pasiekiami kuo daugiau žmonių.