A.Gelūnas pabrėžė, jog „kol buvo suvokta, kas yra dizainas ir kodėl jis svarbus, praėjo daug laiko, bet šiandien – niekam nebereikia aiškinti kokia tai svarbi sritis tvariam, ekologiškam ir patogiam gyvenimui.“ Vėliau kuratoriai architektas Mindaugas Reklaitis ir menotyrininkas Giedrius Gulbinas pristatė lauko ekspozicijų seriją „Mažoji architektūra II“, priešais galeriją puikavosi naujas GranTurismo Maserati automobilis, o susirinkusieji buvo vaišinami raugintais agurkais.
Kol buvo suvokta, kas yra dizainas ir kodėl jis svarbus, praėjo daug laiko, bet šiandien – niekam nebereikia aiškinti kokia tai svarbi sritis.
NDG pratęsė prieš metus pradėtą lauko ekspozicijų seriją „Mažoji architektūra“. Tai architektūros raidos refleksijai ir meninės architektūros raiškos problematikai skirta paroda – dvi meninės instaliacijos/intervencijos, eksponuojamos greta NDG. „Neįmanoma NDG architektūra“ – kūrybinė idėja pristatanti kaip atrodytų NDG, vienas išraiškingiausių sovietinės Lietuvos modernizmo pastatų, jei būtų statomas pagal šiandienius statybos reglamentus. Ir „Aukščiausias vėliavos stiebas“ – iš betono ir plieninio lyno sukurtas konceptualus objektas, beveik keturiais metrais ilgesnis už televizijos bokštą. Šių metų kviestiniai ekspozicijų serijos autoriai yra architektas Darius Čiuta ir architektų studija „Office De Architectura“ (Jautra Bernotaitė, Andrius Ropolas ir Paulius Vaitiekūnas).
Grupė „Haruspic“ (Vytautas Labutis ir Artūras Šlipavičius – Šlipas) surengė fenomenalų ir itin lietuvišką performansą „Kodėl Vytautas Didysis valgė raugintus agurkus”. Pasirodymo metu menininkai svečius vaišino iš metalinio kibiro dalindami raugintus agurkus. Vėliau susirinkusiųjų laukė išskirtinis meniu: vieno kąsnio užkandžiai su paštetu, liežuviu ir lašinukais bei plati „Būkčia“ kombučia skonių įvairovė.