Dažną žvaigždę paparacai tik taip ir tegali pagauti: trumpoje distancijoje tarp mašinos ir sporto salės. Ir jei garsenybė tuo metu mūvi jogos kelnes ir atrodo šauniai, jos gerbėjos daro išvadą, kad tai – mada.
Yra ir kita medalio pusė: žvaigždės taip pavargsta nuo glamūro, kad laisvalaikiu stengiasi vilkėti kuo paprasčiau. Antai Madonna vienu metu vilkėjo vien treningus: nepigius ir kasdieną kitos spalvos, bet vis dėlto, tai buvo patys tikriausi sportiniai kostiumai.
Trumpiau kalbant, dabar pastebimos dvi tendencijos. Viena vertus „it“ mergaitės drąsiai vilki gatvėje sportinę aprangą, net kai sporto salės nėra horizonte. Kita vertus, mados namai tarsi drovisi tokios situacijos ir bando kurti patogią aprangą, kuri galėtų atstoti treningus, bet būtų tauresnė. O sportinių drabužių kompanijos leidžia atskiras linijas, kurių modeliai skirti gatvei. Ir net kviečia žvaigždes, kad šios sukurtų tai, ko joms trūksta. Bene sėkmingiausias iš naujų projektų – Rihannos „Fenty Puma“.
„Vetements“ nėra sportinis prekės ženklas, bet jis tiksliausiai pagavo laiko dvasią. Todėl jo bliuzonai su gobtuvais, treningai ir apsiaustai kaipmat tapo must have.
Rita Ora bendradarbiauja su „Adidas“, tad dažniausiai juos avi ir vilki, bet ir kitos mėgsta šį ženklą.
Jogos kelnės taip menkai skiriasi nuo tamprių, kad dažnai atpažįstamos tik pagal kokį nors sportinį ženklą.
Bliuzonai, ilgi ir trumpi, uždari ir atlapoti, vilkimi visur – restoranuose, gatvėse, aerouostuose.
Šie kostiumai per daug elegantiški ir įmantrūs, kad būtų skirti prakaituoti sporto salėse.