Nuo podiumo – į gatvę: nuo mados nepriklausoma striukė

Tai vienas iš daiktų, kurie yra neišjudinamai įaugę į miestų peizažą. Militarizuotos parkos retai kada rodomos ant podiumo ir šiemet jas reklamavo vieninteliai „3.1 Phillip Lim“. Bet tos striukės – kaip džinsai: kad ir ką apie jas manytų dizaineriai, liaudis vis tiek jų neišsižada. O kai toji liaudis – gerai žinoma, pavyzdys tampa įkvepiantis. Ir nori, nenori formuoja gatvės stilių.
„3.1 Phillip Lim“ kolekcijos modelis
„3.1 Phillip Lim“ kolekcijos modelis / Vida Press nuotr.

Parka – nuostabus rūbas, turintis daug kišenių, gobtuvą su kailiu, šiltą pamušalą.  Jį užsegus ar užtraukus, būna jauku, kaip pūkiniuose pataluose. O, atlapojus, tas militaristinis drabužis atrodo labai stilingai ir tinka prie visko. Gal tik ilga vakarinė suknelė su juo atrodytų nekaip.

TAIP PAT SKAITYKITE: Nuo podiumo – į gatvę: juodos lankos, baltos avys

Vida Press nuotr./Kate Bosworth
Vida Press nuotr./Kate Bosworth

Kate Bosworth MOOSE KNUCKLES paltas kiek stilizuotas, bet  atitinka visus būtinus kriterijus. 

Vida Press nuotr./Persephone Swales-Dawson
Vida Press nuotr./Persephone Swales-Dawson

Persephone Swales-Dawson nuo galvos iki kojų (ir Dr. Martens’ų) sportiška, tad ir striukė atrodo, kaip sportinis drabužis. 

Vida Press nuotr./Jade Thirlwall
Vida Press nuotr./Jade Thirlwall

Jade Thirlwall – pasipuošusi kažkokiam vakarėliui: ant aksomo užmesta parka  atrodo visai natūraliai.

Vida Press nuotr./Holly Willoughby
Vida Press nuotr./Holly Willoughby
Vida Press nuotr./Whitney Port
Vida Press nuotr./Whitney Port

Striukes galima nešioti su plačiais ir siaurais sijonais, su ilgomis ir trumpomis kelnėmis, bet populiariausias atvejis – tokia uniforma, kokią vilki Holly Willoughby ir Whitney Port: megztinis, džinsai, parka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis