Originalaus dizaino daiktus medžiojančius vilniečius kvies mugė „Uptown Market“

Išskirtinio dizaino drabužių ar aksesuarų ieškantys vilniečiai šį šeštadienį turi puikia progą papildyti savo drabužinę ar papuošalų dėžutę. Juos kviečia Vilniuje esančiose „Radio Lofts“ patalpose vyksianti lietuviško dizaino mugė „Uptown Market“. Norintys pamatyti ir įsigyti vietinių kūrėjų vienetinių darbuų į mugę galės patekti nemokamai.
„Uptown Market“ mugės akimirka
Praėjusios „Uptown Market“ mugės akimirka / Luko Šalnos nuotr.

„Tai jau penktasis „Uptown Market“, kurį organizuojame, ir kaskart jis pritraukia vis daugiau žmonių – įdomių, išsilavinusių, turinčių gerą skonį“, – teigė viena iš mugės organizatorių Živilė Diavara.

Šįkart dalyvauti „Uptown Market“ panoro virš 100 drabužių, aksesuarų ir kitokių dizaino objektų kūrėjų, tačiau organizatoriai atrinko tik 25. Didžioji dalis jų – neseniai startavę kūrėjai arba, priešingai, įsitvirtinę vardai.

Luko Šalnos nuotr./„Uptown Market“ mugės akimirka
Luko Šalnos nuotr./Praėjusios „Uptown Market“ mugės akimirka

Po vienu stogu – 25 lietuviško dizaino kūrėjai 

Savo drabužius šiame „Uptown Market“ pristatys pasižymėję lietuvių dizaineriai Aleksandras Pogrebnojus, Diana Paukštytė, Lietuvoje besisvečiuojanti dizainerė Carolina Kmit ir kiti. 

Tarp naujų drabužių dizainerių vardų šiemet atsirado „B Urban“, „3.14“, „Kotè“, „DUE Fashion“, „Instinct“ ir daugelis kitų. Pavyzdžiui, „atsikeli ir varai“ kūrėjai dizaino mugėje dalyvaus su nauja šaltojo sezono kolekcija „atsikeli ir juodai“.

Organizatorių nuotr./„DUE Fashion“
Organizatorių nuotr./„DUE Fashion“

Savo aksesuarus mugėje pristatys radijo laidų vedėja Simona Bandita, taip pat naujas prekinis ženklas „Catalyst Eyewear“, pristatantis Lietuvoje gamintus medinius akinius, vyriškų aksesuarų kūrėjai „Rokenbau“, eksperimentinės juvelyrikos projektas „Cult“, iš tamsos gelmių kilę aksesuarai „The Dark“, nuo šiaurietiško minimalizmo iki ryškaus avangardo darbus pristatys „Under My Roof“ ir geriausius Lietuvos juvelyrus – „Miutto“.

Organizatorių nuotr./„Catalyst Eyewear“
Organizatorių nuotr./„Catalyst Eyewear“

Vien drabužiais ir aksesuarais nebus apsiribota. Pavyzdžiui, knygų lentyną namams sukomplektuos Modernaus meno centras, o gardžios kavos išvirs „Crooked nose & Coffee Stories“. 

Jurgos Čekatauskaitės nuotr./Kavinės „Crooked Nose & Coffee Stories“ įkūrėjas Emanuelis Ryklys
Jurgos Čekatauskaitės nuotr./Kavinės „Crooked Nose & Coffee Stories“ įkūrėjas Emanuelis Ryklys

Mugė vyks kūrybos konferencijos „What's Next?“ metu

„Uptown Market“ gimė pernai per kūrybos konferenciją „What's Next?“. Šiemet ši dizaino mugė ir toliau vyks šios konferencijos metu. Patekimas į mugę bus pro atskirą įėjimą ir nemokamas.

Nuo pat pirmojo karto, lietuviško dizaino mugė gavo „Uptown Market“ (liet.k. „Aukštamiesčio turgus“) vardą ir dabar vyksta kas sezoną. Kita numatyta prieš pat Kalėdas ir bus orientuota į paskutinės minutės dovanas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų