„Tai jau penktasis „Uptown Market“, kurį organizuojame, ir kaskart jis pritraukia vis daugiau žmonių – įdomių, išsilavinusių, turinčių gerą skonį“, – teigė viena iš mugės organizatorių Živilė Diavara.
Šįkart dalyvauti „Uptown Market“ panoro virš 100 drabužių, aksesuarų ir kitokių dizaino objektų kūrėjų, tačiau organizatoriai atrinko tik 25. Didžioji dalis jų – neseniai startavę kūrėjai arba, priešingai, įsitvirtinę vardai.
Po vienu stogu – 25 lietuviško dizaino kūrėjai
Savo drabužius šiame „Uptown Market“ pristatys pasižymėję lietuvių dizaineriai Aleksandras Pogrebnojus, Diana Paukštytė, Lietuvoje besisvečiuojanti dizainerė Carolina Kmit ir kiti.
Tarp naujų drabužių dizainerių vardų šiemet atsirado „B Urban“, „3.14“, „Kotè“, „DUE Fashion“, „Instinct“ ir daugelis kitų. Pavyzdžiui, „atsikeli ir varai“ kūrėjai dizaino mugėje dalyvaus su nauja šaltojo sezono kolekcija „atsikeli ir juodai“.
Savo aksesuarus mugėje pristatys radijo laidų vedėja Simona Bandita, taip pat naujas prekinis ženklas „Catalyst Eyewear“, pristatantis Lietuvoje gamintus medinius akinius, vyriškų aksesuarų kūrėjai „Rokenbau“, eksperimentinės juvelyrikos projektas „Cult“, iš tamsos gelmių kilę aksesuarai „The Dark“, nuo šiaurietiško minimalizmo iki ryškaus avangardo darbus pristatys „Under My Roof“ ir geriausius Lietuvos juvelyrus – „Miutto“.
Vien drabužiais ir aksesuarais nebus apsiribota. Pavyzdžiui, knygų lentyną namams sukomplektuos Modernaus meno centras, o gardžios kavos išvirs „Crooked nose & Coffee Stories“.
Mugė vyks kūrybos konferencijos „What's Next?“ metu
„Uptown Market“ gimė pernai per kūrybos konferenciją „What's Next?“. Šiemet ši dizaino mugė ir toliau vyks šios konferencijos metu. Patekimas į mugę bus pro atskirą įėjimą ir nemokamas.
Nuo pat pirmojo karto, lietuviško dizaino mugė gavo „Uptown Market“ (liet.k. „Aukštamiesčio turgus“) vardą ir dabar vyksta kas sezoną. Kita numatyta prieš pat Kalėdas ir bus orientuota į paskutinės minutės dovanas.