Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 09 08

Pakitusios mados pasaulio tendencijos: kodėl dizaineriai vis dažniau gręžiasi į instagramą

Dvejus metus savo gniaužtuose mados pasaulį laikiusi pandemija nepraskriejo be pasekmių. Užsidarymo ir kūrybinio nuolydžio metai privertė dizainerius, prekių ženklus ir kitus mados kūrėjus persvarstyti strategijas ir perbraižyti veikimo gaires. Dalis ženklų stiprino internetinės prekybos potencialą, kiti uždarinėjo fizines parduotuves ir prašmatnias mados studijas, o treti ėmė gręžtis į socialinių tinklų galimybes.
„Jacquemus“ 2020 m. pavasario/vasaros kolekcija
„Jacquemus“ 2020 m. pavasario / vasaros kolekcija / Vida Press nuotr.

Neabejotinai vaizdiškiausias socialinis tinklas yra instagramas. Nuotraukų ir vaizdo įrašų platforma leidžia perteikti emociją ne ką prasčiau už realų renginį, o kartais, pasitelkiant papildomas technologines priemones, ir dar geriau atvaizduoja norimą kūrinį. Suvokę šią tiesą, dalis dizainerių pradėjo orientuotis būtent į kolekcijos instagramiškumą – naują fenomeną, iškilusį išskirtinai pandemijos metais.

Anksčiau mados kolekcijos pristatymas buvo kūrėjo darbinio kelio esmė ir visi pajėgumai buvo metami į vieną vakarą, o šiandien reprezentavimo struktūra yra gerokai pakitusi. Kūrėjas yra priverstas apsvarstyti drabužio fotogeniškumą, jo tinkamumą socialinei erdvei, patrauklumą joje.

Iki pandemijos mados pasaulyje socialiniai tinklai taip pat turėjo savo nišą, buvo efektyvūs, tačiau podiumas buvo svarbiausia dizainerio kūrybinio išsisakymo tribūna. Galios svarstyklėms persikoregavus, tokia tribūna tapo instagramas.

Instagramiškumas kaip reiškinys buvo labiausiai pastebėtas ir atrastas vos kelių mados namų, nors ilgainiui jį diegti ėmėsi daugelis kūrėjų. Kol vieni dar tik mokosi įvaldyti šios platformos specifiką, kiti maudosi joje kaip žuvis vandenyje ir formuoja naujas instagramiškumo tendencijas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais