Neabejotinai vaizdiškiausias socialinis tinklas yra instagramas. Nuotraukų ir vaizdo įrašų platforma leidžia perteikti emociją ne ką prasčiau už realų renginį, o kartais, pasitelkiant papildomas technologines priemones, ir dar geriau atvaizduoja norimą kūrinį. Suvokę šią tiesą, dalis dizainerių pradėjo orientuotis būtent į kolekcijos instagramiškumą – naują fenomeną, iškilusį išskirtinai pandemijos metais.
Anksčiau mados kolekcijos pristatymas buvo kūrėjo darbinio kelio esmė ir visi pajėgumai buvo metami į vieną vakarą, o šiandien reprezentavimo struktūra yra gerokai pakitusi. Kūrėjas yra priverstas apsvarstyti drabužio fotogeniškumą, jo tinkamumą socialinei erdvei, patrauklumą joje.
Iki pandemijos mados pasaulyje socialiniai tinklai taip pat turėjo savo nišą, buvo efektyvūs, tačiau podiumas buvo svarbiausia dizainerio kūrybinio išsisakymo tribūna. Galios svarstyklėms persikoregavus, tokia tribūna tapo instagramas.
Instagramiškumas kaip reiškinys buvo labiausiai pastebėtas ir atrastas vos kelių mados namų, nors ilgainiui jį diegti ėmėsi daugelis kūrėjų. Kol vieni dar tik mokosi įvaldyti šios platformos specifiką, kiti maudosi joje kaip žuvis vandenyje ir formuoja naujas instagramiškumo tendencijas.