„Acne Studios“
10 metų sukaktį Paryžiuje švenčiantys mados namai „Acne Studios“ svečius pakvietė į vestuves.
„Mane visą laiką žavėjo vestuvės – miela, saldu, daug kičo, tačiau tuo pačiu metu ir jautru, rimta“, – sakė dizaineris Johnny Johanssonas.
Nenuostabu, jog atmosferai sukurti buvo pasirinkta „Acne Studios“ firminė rožinė spalva – nuo pūkuoto pastelinio kilimo, sienų iki satininių rožinių patalynės užvalkalų ir čiužinių, ant kurių sėdėjo žiūrovai.
Naujojoje kolekcijoje nemažai simbolių – nėriniai nekaltumui, oda nerimui, širdelės romantikai ir kaspinai santuokai. Taip pat nemažai permatomų audinių, mezginių ir subtilaus nuogumo. Drabužiai, kaip ir įvėpimo šaltinis, ekscentriški, tačiau nepriekaištingai išlaikantys ribą tarp rizikos ir santūrumo.
„Balenciaga“
Kartvelas dizaineris Demna Gvasalia šiemet vietoj pakvietimų svečiams išsiuntė pinigines su kreditinėmis kortelėmis, mokėjimo kvitais, pinigais ir asmens tapatybės kortele, priklausančia Nataliai Antunes. Jokio paaiškinimo, tačiau ištikimiausi mados namų „Balenciaga“ gerbėjai jau seniai prie to priprato.
D.Gvasalia pareiškė, jog per madą siekia išreikšti savo vidinę būseną ir daugiau savo kolekcijų nebeaiškins. Drabužiuose atsispindi auganti nelygybė, fašizmo sugrįžimas ir branduolinio karo pavojus.
„Balenciaga“ dėmesį bandė atkreipti ne tik drabužiais, bet ir vietos, kurioje vyko pristatymas, atmosfera – 75 modeliai žengė per purvą visiškoje tamsoje.