2022 10 06

Paryžiaus mados savaitė: per purvą tamsoje žengiantys modeliai, vestuvės ir šių dienų aktualijos

Baigėsi beveik mėnesį trukęs mados savaičių maratonas. Paskutinėje jo stotelėje – Paryžiuje – buvo pristatytos 2023 m. pavasario ir vasaros sezonui skirtos kolekcijos. Kaip ir buvo galima tikėtis, dizaineriai gerbėjų dėmesį atkreipė ne tik originalumu, bet ir technologijomis bei šių dienų aktualijomis.
Paryžiaus mados savaitė: 2023 m. pavasario ir vasaros kolekcijų modeliai
Paryžiaus mados savaitė: 2023 m. pavasario ir vasaros kolekcijų modeliai / „Scanpix“/SIPA ir Vida Press nuotr.

„Acne Studios“

10 metų sukaktį Paryžiuje švenčiantys mados namai „Acne Studios“ svečius pakvietė į vestuves.

„Mane visą laiką žavėjo vestuvės – miela, saldu, daug kičo, tačiau tuo pačiu metu ir jautru, rimta“, – sakė dizaineris Johnny Johanssonas.

Nenuostabu, jog atmosferai sukurti buvo pasirinkta „Acne Studios“ firminė rožinė spalva – nuo pūkuoto pastelinio kilimo, sienų iki satininių rožinių patalynės užvalkalų ir čiužinių, ant kurių sėdėjo žiūrovai.

Naujojoje kolekcijoje nemažai simbolių – nėriniai nekaltumui, oda nerimui, širdelės romantikai ir kaspinai santuokai. Taip pat nemažai permatomų audinių, mezginių ir subtilaus nuogumo. Drabužiai, kaip ir įvėpimo šaltinis, ekscentriški, tačiau nepriekaištingai išlaikantys ribą tarp rizikos ir santūrumo.

„Balenciaga“

Kartvelas dizaineris Demna Gvasalia šiemet vietoj pakvietimų svečiams išsiuntė pinigines su kreditinėmis kortelėmis, mokėjimo kvitais, pinigais ir asmens tapatybės kortele, priklausančia Nataliai Antunes. Jokio paaiškinimo, tačiau ištikimiausi mados namų „Balenciaga“ gerbėjai jau seniai prie to priprato.

D.Gvasalia pareiškė, jog per madą siekia išreikšti savo vidinę būseną ir daugiau savo kolekcijų nebeaiškins. Drabužiuose atsispindi auganti nelygybė, fašizmo sugrįžimas ir branduolinio karo pavojus.

„Balenciaga“ dėmesį bandė atkreipti ne tik drabužiais, bet ir vietos, kurioje vyko pristatymas, atmosfera – 75 modeliai žengė per purvą visiškoje tamsoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis