Paryžiaus mados savaitės svečiams „Elie Saab“ padovanojo Rytų šalies pasaką

Kaip rašo spectrumnews1.com, libaniečių dizaineris Elie Saabas, panaudodamas Kinijos simbolizmo elementus, Paryžiaus aukštosios mados savaitėje pristatė savo įstabią kolekciją.
„Elie Saab“ aukštosios mados kolekcijos modeliai
„Elie Saab“ aukštosios mados kolekcijos modeliai / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Mada Aukštoji mada

Azijos šalies legendą atskleidė modeliai, kurių galvas puošė tiaros ir kurie podiumu žengė skambant Rytų tradicinei muzikai.

Tiulis, aksomas, šifonas, siuviniai, žvyneliai... suknelių viršus susagstomas iki kaklo, tačiau jos dvelkia seksualumu, lengvumu, kuris taip būdingas šiam libaniečių kūrėjui.

Pagal kinų hanfu (japonų kimono buvo sukurtas hanfu pagrindu) sukurti apdarai ypač traukė akį. Nieko labai stebėtino – juk hanfu kostiumai įmantresni, ryškesni ir puošnesni nei kimono, o kai dar juos meistriškai interpretuoja Elie Saabo ranka, vaizdas išvis pasakiškas.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Elie Saab“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos aukštosios mados kolekcijos modelis
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Elie Saab“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos aukštosios mados kolekcijos modelis

Beje, jis nustebino savo svečius pirmose eilėse, nepalikdamas jiems jokio paruošto pranešimo apie kolekciją. Tačiau E.Saabas pasirūpino, kad kvietime būtų kodas, kurį nuskenavus savo mobiliojo telefono kamera, svečias gautų visą informaciją apie kolekciją.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Elie Saab“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos aukštosios mados kolekcijos modelis
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Elie Saab“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos aukštosios mados kolekcijos modelis

Taip dizaineris pademonstravo, kaip jam rūpi išsaugoti gamtą ir nešvaistyti popieriaus tokioms detalėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis