„Sunku buvo nuspręsti, į ką reikėtų atkreipti dėmesį stebint „Stella McCartney“ šou – prekių ženklo judėjimą tvarumo link ar filmukus ant sienų, kuriuose gyvūnai užsiima seksu, – i-d.vice.com rašo Jackas Sunnucksas. – Iš pradžių laimėjo gyvūnai, nes gana sunku susikaupti, kai du milžiniški stručiai gūžčioja tau už galvos.“
Tačiau galiausiai pasirodymas įvertintas žodžiu „fantastiškas“, kaip ir jį lydinti mados namų žinia.
„Dirbdami šiuose mados namuose mes kiekvieną dieną metame iššūkį mados industrijai būti geresnei, keliančiai klausimus ir skatinančiai pokyčius, – užrašus cituoja portalas. – Čia yra tik keli dalykai, kuriuos mes darome, norėdami turėti daugiau teigiamo poveikio ir mesti iššūkį status quo.“
Šie iššūkiai apėmė odos ir kailių nebuvimą nuo pirmosios dienos, naudojant ekologišką medvilnę nuo 2008 m., ir įsipareigojimą atsisakyti plastiko.
„Žinoma, daugelis prekių ženklų imasi iniciatyvų, tačiau kas kitas, jei ne Stella, tokiu lygiu yra įsipareigojęs turėti tvarų verslą? – klausia J.Sunnucksas. – Dizainerė netgi pateikė išsamų sąrašą visų mažų, ne tokių prašmatnių būdų, kuriais ji bandė vadovauti įmonei , siekiant eiti etiškesne linkme, – pradedant angoros atsisakymu ir nenaudojant klijų sportbačiuose.“
Naujausioje kolekcijoje – lengvai krintančios suknelės ir sijonai, derinami su išskirtinėmis palaidinėmis, kurių rankovės puoštos karpiniais, taip pat kostiumėliai, sportinio ir klasikinio stiliaus lietpalčiai.
Vyrauja kupranugario, smėlio, žalsvi ir melsvi atspalviai, vietomis įsiterpia viena kita ryškesnės spalvos – ugninė, žalia.
„Kviečiu visus prisijungti prie manęs šioje kovoje, jaustis drąsiems, viltingiems ir bebaimiams, nes kartu galime sukurti geresnę ateitį“, – sakė dizainerė S.McCartney.