Ar prabangos mados prekių ženklas, kurio asortimentas kuriamas paisant nuolat besikeičiančių sezono tendencijų, gali veikti nekenkdamas aplinkai? Toks klausimas buvo užduotas dizainerei G.Hearst, savo kuriamo Niujorko prekių ženklo tvarios mados pradininkei, po to, kai Paryžiaus mados savaitėje buvo pristatyta mados namų „Chloé“ kolekcija.
„Aš nebūčiau čia, jei netikėčiau, kad tai įmanoma, – theguardian.com sakė G.Hearst. – Pamatyti, ar tai įmanoma, – būtent todėl aš esu čia.“
Mados namai „Chloé“ iš savo gamybos yra pašalinę gryną sintetinį ir dirbtinį celiuliozės pluoštą, pradėję naudoti daugiau perdirbto kašmyro, skirto mezginiams.
Naujausioje šaltojo sezono kolekcijoje antram gyvenimui prikeltos dėvėtos mados namų rankinės, kurias prekių ženklas susipirko iš „eBay“ pardavėjų.
Kolekcijoje matyti ir paltai, kurie pagaminti iš perdirbtų gatvės drabužių, siekiant atkreipti dėmesį į pelno nesiekiančią bendrovę „Sheltersuit“, gaminančią oro sąlygoms atsparius paltus iš perdirbtų sportinių drabužių, kad galėtų suteikti „šilumą ir orumą“ benamiams žmonėms, rašo theguardian.com.
Itin žiemiškoje kolekcijoje vyrauja pastelinių ir rudų atspalvių megztos suknelės, šiltos kailinės liemenės ir paltai.
Dėmesį atkreipiantis akcentas – kutai, kuriais dekoruotos ir rankinės, ir net ilgaauliai batai.