Paryžiuje pristatyta „Vivienne Westwood“ kolekcija kelia tvarios mados klausimą

Garsiosios britų dizainerės Vivienne Westwood vyras Andreasas Kronthaleris Paryžiuje pristatė jos vardo prekių ženklui „Vivienne Westwood“ sukurtą 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekciją.
„Vivienne Westwood“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos pristatymas
„Vivienne Westwood“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos pristatymas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Vasario mėnesį mados savaitė nuvilnijo ir Londone, kur V.Westwood pristatė savo kūrybą – kolekciją, kuria dizainerė kritikavo klimato atšilimą, „Brexit“, kapitalizmą ir netvarią madą.

A.Kronthaleris V.Westwood laiko savo mūza, savaitgalį Paryžiuje jis pristatė savo kurtą kolekciją, kuria taip pat kėlė tvarios mados klausimą.

Jis pasakojo, kad kurdamas šią kolekciją apsidairė savo studijoje ir išsitraukė jau daugelį metų ten kolekcionuojamų audinių. „Man jie patinka. Bet šį sezoną nusprendžiau ištraukti juos iš lentynos ir panaudoti!“ – A.Kronthalerį cituoja vogue.co.uk.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Vivienne Westwood“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Vivienne Westwood“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Ateinančio šaltojo sezono kolekcija buvo tipiška V.Westwood tiek tekstūromis, tiek formomis. Paklaustas, kokių kūrybinių iššūkių sukėlė šios kolekcijos kūrimas, A.Kronthaleris sakė: „Vieni linkę mėtyti dalykus aplink ir būti ne visai tikri, šį kartą turėjau būti atsargus, kad nieko veltui nepanaudočiau ir nepadaryčiau ko nors, ko man nereikia.“

Kaip tvarios mados žinutė buvo ir jo kolekcijos modelių skaičius – 51. „Mačiau šou, per kuriuos pristatoma daugiau kaip 100 modelių“, – su pasibaisėjimu sakė A.Kronthaleris, pabrėždamas nereikalingą mados tendenciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis