Pavasarinėje „Michael Kors“ kolekcijoje – egzotiškosios Bora Bora atspindžiai

Ateinančių metų pavasaris ir vasara 59-erių amerikiečių dizainerio Michaelo Korso naujausioje kolekcijoje pražydo ryškiomis spalvomis.
„Michael Kors“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas
„Michael Kors“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas / „Scanpix“ / „Sipapress“ nuotr.

M.Korsą būtų galima pavadinti tuo, kuris pasiryžęs visiems pakelti nuotaiką. Dizaineriui džiugesio suteikia paplūdimys, jis ir tapo šios spalvingos, šviesios ir gyvasties kupinos ateinančių metų kolekcijos įkvėpimo šaltiniu.

Dizaineris su savo vyru šiemet aplankė Bora Bora ir Tetiaroa salas, ir, pasak Vogue.com, tai tapo įkvėpimu jo povandeniniam raštui.

„Scanpix“ / „Sipapress“ nuotr. /„Michael Kors“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Scanpix“ / „Sipapress“ nuotr. /„Michael Kors“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Kolekcijoje netrūko ir kitų šiltą vasaros dieną primenančių akcentų: banglentininkų marškinėlių ir baja kašmyrinių megztukų, citrinos ir arbūzo atspalvių medvilninių suknelių bei puošnių blizgių brokato drabužių, kurie puikiai tiks einant vakarienės.

VIDEO: „Michael Kors“ pavasario kolekcijos tikslas – įžiebti romantikos kibirkštį

O kur dar baltos nėriniuotos suknelės su diržu ir sijonai, ilgos juodos suknelės, puikiai tinkančios vakarui, o jei tik bus tinkama nuotaika – ir paplūdimiui.

Ir, žinoma, ne mažiau akį patraukę galvos apdangalai – nuo maudymosi kepuraites primenančių iki siauresnių ir platesnių paplūdimio skrybėlių.

Kviečiame pasižvalgyti po ryškų rožine, geltona, samanų, vandens mėlio atspalvių nuspalvintą ateinančių metų „Michael Kors“ šiltąjį sezoną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis