15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

„Pavasario Pop Up“ atsinaujinimo nuotaikomis balandį užkrės Vilnių ir Kauną

Tradicija tampantis „Pavasario Pop Up“, suburiantis aktualiausius lietuviškus ženklus, balandžio mėnesį kvies kokybišką dizainą vertinančius žmones atsinaujinti. Pirmą kartą per renginį prekių ženklai pristatys naujas kolekcijas, organizuojamas ne tik sostinėje, bet ir Kaune. Renginio formatą abiejuose miestuose taip pat papildys ir lietuvių dizainerių darbų „sample sale“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Pavasario Pop up“ momentas
„Pavasario Pop up“ momentas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Didžiuosiuose miestuose renginius aplankyti kviečiantys „Pavasario Pop Up“ organizatoriai pasirūpins kokybės užtikrinimu ir įvairių vartotojų poreikių patenkinimu.

„Pop Up“ renginiai visuomet išsiskiria lankytojams pristatomų produktų kokybe. Mums, kaip renginio organizatoriams, tai svarbiausias dalykas. Čia žmones kviečiame susipažinti su naujomis lietuvių dizainerių kolekcijomis. Atsižvelgdami į lankytojų poreikius pateikiame platų produktų, atitinkančių skirtingas kainų kategorijas, asortimentą. Tiek Vilniuje, tiek ir Kaune bus galima rasti naujai pristatomų drabužių, aksesuarų, galanterijos, namų interjero ir maisto produktų“, – teigia viena renginio organizatorių Erika Paulauskė.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Ieva Marija Andrulytė ir Erika Paulauskė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Ieva Marija Andrulytė ir Erika Paulauskė

Lankytojams taip pat bus pristatoma erdvė, kurioje bus galima įsigyti lietuvių dizainerių ankstesnių kolekcijų darbų ir prototipinių produktų už itin patrauklią kainą.

Organizatorių teigimu, ne pirmus metus organizuojami „Pop Up“ renginiai išsiskiria sukuriama atmosfera, kuri neįpareigoja tik pirkti. Lankytojams siūloma turiningai praleisti savaitgalį, susipažįstant su dizainerių veikla, diskutuojant ir tiesiog smagiai leidžiant laiką, įsitraukiant į siūlomas veiklas.

„Organizuodamos pavasario renginį Kaune ir Vilniuje siekiame, kad tarp lietuvių dizainerių ir lankytojų užsimegztų dialogas. Norėtume, kad renginio lankytojai ne tik pamatytų naujausias kolekcijas, bet ir iš arčiau susipažintų su kūrėjų darbo specifika ir vertybėmis. Per šiuos renginius visuomet tvyro pozityvi atmosfera. Šį kartą lankytojus kviesime dalyvauti ir įvairiose veiklose bei kūrybinėse dirbtuvėse, tad bus siūloma ne tik pirkti, bet ir interaktyviai dalyvauti renginiuose“, – pasakoja organizatorė Ieva Marija Andrulytė.

Renginys vyks M.Žilinsko dailės galerijoje Kaune balandžio 7 ir 8 d., kultūros bare „Kablys“ Vilniuje – balandžio 14 ir 15 d. Daugiau informacijos: popup.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais