Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Pavasario Pop up“ naujienų pažers ir lietuviškos mados senbuviai, ir naujokai

Gegužės 7–8 dienomis vilniečiai ir miesto svečiai skubės pamatyti ir įsigyti karščiausių šiltojo sezono mados naujienų. Jų pažers dvi dienas kultūros centre „Kablys“ vyksiantis renginys „Pavasario Pop Up“. Prieš Kalėdas startavusi iniciatyva popup.lt šiemet kviečia į antrąją išskirtinio turinio mados, juvelyrikos ir dizaino šventę.
„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Undress“
„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Undress“ / Organizatorių nuotr.
Temos: 2 Mugė Mada

Antrąjį gegužės savaitgalį vyksiantis „Pavasario Pop up“ suburs daugeliui gerai pažįstamus mados prekės ženklus, tarp kurių – tokios žinomos kūrėjos, kaip Lilija Larionova, Laura Dailidėnienė, Diana Paukštytė, Renata Mikailionytė ir Kristina Kruopienytė.

Šiltojo sezono naujienomis alsuosiančiame renginyje bus galima apžiūrėti ir įsigyti rūbų bei aksesuarų tik iš šviežiausių dizainerių kolekcijų.

Puikiai pažįstama dizainerė Kristina Kruopienytė pristatys naujienas iš savo prekės ženklo „Kristina Kruopienyte fashion“ 2016-ųjų pavasario-vasaros kolekcijos. O joje šįkart gausu netikėtos asimetrijos, dryžių, spalvų ir jaunatviškos elegancijos.

Kaip ir ankstesnėse kolekcijose, taip ir paskutiniojoje, K.Kruopienytė didelį dėmesį skiria aksesuarams – lankytojams bus pristatytos naujausios „Kristina Kruopienyte fashion“ rankinės ir kitos aprangos detalės.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: Kristina Kruopienytė
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: Kristina Kruopienytė

Melancholiško avangardo kūrėja Diana Paukštytė smalsuolius kvies susipažinti su naujausia savo dkolekcija „Mėnulio vaikai“, kurią neseniai buvo galima išvysti ant „Mados infekcijos“ podiumo. O mados pasaulyje gerai žinoma Renata Mikailionytė šiemet pristatys marinistinių nuotaikų įkvėptą pavasario-vasaros kolekciją.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: Renata Mikailionytė
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: Renata Mikailionytė

Prekės ženklas „Naked Bruce“ momentinio renginio metu pristatys kolekciją, puoštą kruopščiai ranka pieštais raštais, įkvėptais tolimų kelionių – nuo Bankoko iki Stokholmo. Lengvi siluetai bei grafinė simetrija ir šį sezoną kuria artimą „Naked Bruce“ santykį su moters kūnu.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Naked Bruce“
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Naked Bruce“

Naujausias šiltojo sezono mados tendencijas ir savo drabužių kolekcijas šių metų „Pavasario Pop Up“ pristatys ne tik patyrę ir gerai žinomi dizaineriai, bet ir perspektyvūs mados naujokai.

„Pavasario Pop Up“ mados kategorijos dalyviai: Lilija Larionova, Diana Paukštytė, „Laura Daili“, „Naked Bruce“, „wake me not“, „Kristina Kruopienytė Fashion“, „Body Talk“, „UNDRESS“, „JBNY Lietuva“, „Nosleep“, Renata Mikailionytė, „Toms“, „VAYU“, „atsikeli ir varai“, Keta Gutmane, “Salanida”, “Atuko”, “BALTAI”, “House of Naïve” , “OVO Things”, “Rains”, V2 Concept Store, “erikahoc”, “Under My Roof”, “Formuniform”, “Things Happen”.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos