2022 11 06

Pėdkelnės: kokios madingos šį sezoną, prie ko jas derinti ir kokių vengti?

Norėdami susikurti tobulą rudeninį įvaizdį neapsieisime be drabužių sluoksniavimo, o vienas paprasčiausių ir pigiausių būdų aprangai pagyvinti – pėdkelnės. Nuo permatomo mikropluošto iki akį traukiančių raštų – kokios madingos šį sezoną, kokių geriau nesirinkti ir ką būtina žinoti apie kūno atspalvio pėdkelnes?
„Giambattista Valli“ ir „Juana Martin“ (centre) 2022–2023 m. rudens ir žiemos sezono aukštosios mados kolekcijos modeliai
„Giambattista Valli“ ir „Juana Martin“ (centre) 2022–2023 m. rudens ir žiemos sezono aukštosios mados kolekcijos modeliai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Madingiausios šio sezono pėdkelnės

Permatomos:

Kiekviena moteris savo spintoje turėtų turėti bent vieną porą permatomų pėdkelnių. Svarbiausias dalykas, sluoksniuojant drabužius (ypač siekiant klasikinio rudeniško įvaizdžio), – funkcionalumas. Patogu, tiks prie bet kokio sijono ar net šortų. Praktiškiausia rinktis klasikinius juodos arba kūno spalvos atspalvius.

Spalvotos:

Viena ryškiausių šio sezono tendencijų, kuri neabejotinai praskaidrins nuotaiką niūriais orais. Tarp populiariausių spalvų – mados industrijoje karaliaujanti ryškiai rožinė barbiecore spalva, sodri mėlyna ir ryškiai žalia, tačiau nebijokite eksperimentuoti ir ieškokite kontrastų – spalvotos pėdkelnės puikiai atrodys ir prie puošnių suknelių, ir prie kasdienių džinsinių sijonų.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Giambattista Valli“ 2022–2023 m. rudens ir žiemos sezono aukštosios mados kolekcijos modelis
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Giambattista Valli“ 2022–2023 m. rudens ir žiemos sezono aukštosios mados kolekcijos modelis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis