Mančesterio universiteto atliktas tyrimas atskleidė, kad moters patrauklumą lemia ne lūpų dydis, o jų spalva, pigmentas. Taigi, jei lūpos gražios, ryškesnės spalvos, jos daug labiau atkreipia dėmesį.
Svarbiausia dažantis ryškiu lūpdažiu – gražiai nubrėžti lūpų kontūrą ir neišeiti nei dešimtąja milimetro dalele iš jo ribų.
Perkamiausieji
Kas minutę visame pasaulyje yra parduodami keturi „Mac“ kreminiai raudoni „Ruby Woo“ lūpdažiai.
„Dior“ namų ikoniškas „Rouge Dior“ raudonas atspalvis (spalva „999“) vien Amerikoje parduodamas po tris kartus kas valandą. Teigiama, kad šis atspalvis sukurtas 1947 metais.
„Giorgio Armani“ tamsiai raudonas lūpdažis „Rouge d'Armani“ (spalva „400“). Tos pačios spalvos lūpų lakas „Beauty Lip Maestro“ – irgi itin sėkmingai parduodamas produktas.
„Laura Mercier“ parduoda daugiau nei po šimtą „Velour Lover“ lūpdažių „Temptation“ kas savaitę. Tai prigesinta raudona, tinkanti daugumai moterų.
„Chanel“ lūpdažis „Rouge Coco“, pavadintas įkūrėjos vardu „Gabrielle“, yra vienas perkamiausių. Tai tamsesnė matinė raudona spalva.
Mados namų „Yves Saint Laurent“ raudonos spalvos „Pur Cuture“ lūpdažis (spalva Nr. 1) sukurtas 1978-aisiais, o puikiai tebeparduodamas iki šių dienų.
„Revlon“ minkštas „Fire & Ice“ lūpdažis „Love That Red“ sukurtas 1952 m., labai palankiai vertinamas ir šių laikų moterų.
„Nars“ prekės ženklo lūpų pieštukas „Velvet Matte“ (atspalvis „Cruella“) mėgstamas tiek dėl spalvos, tiek dėl patogumo – jis minkštas ir juo galima gražiai nubrėžti lūpų kontūrą.
Prabangus „Tom Ford“ lūpdažis „Cherry Lush“ irgi patenka tarp perkamiausių. Tai tobulas raudonos ir vyšninės spalvų derinys.