Plaukų priežiūros mitai, kuriuos jums bando įteigti kirpėjai

Visos esame tai patyrę: kirpykloje diskutuojate apie naują šukuoseną, kurią norėtumėte išbandyti, o jūsų kirpėja bando jus atkalbėti sakydama, kad tokia šukuosena visai jums netiks...
Moteris grožio salone
Moteris grožio salone / „Shuterstock“ nuotr.

Neduok dieve, dar į kirpyklą nueinate nušiurusiais plaukais, tuomet kirpėjai net žandikaulis nukąra išgirdus, jog naudojate bet kurį pasitaikiusį šampūną iš prekybos centro.

Galiausiai išgirstos tokio profesionalo pastabos duoda nemažai peno apmąstymams, ko mūsų plaukams reikia, ką galime su jais daryti ir ko ne. Nedramatizuojame, tačiau retkarčiais kirpėjai jums meluoja. Kartais jie dalija nuorodas ir taisykles, kuriomis visgi nereikėtų aklai pasitikėti. Portalas womenshealthmag.com demaskuoja dažniausiai pasitaikančius mitus iš plaukų kirpėjų lūpų.

Mitas: vaistinė – tikras blogis

Suprantama, jei apsilankę kirpykloje nedrįstate pasakyti, kad jau „šimtą metų“ naudojate šampūną iš vaistinės. Ne kiekvienas gali sau leisti brangias plaukų priežiūros priemones. Vis dėlto profesionalai sutinka - rezultatas svarbiausia, tad jei jus tenkina plaukų būklė, tuomet ir šampūno keisti nebūtina.

Plaukų stilistė Nora Croft atkreipia dėmesį, kad peržiūrėti šampūno sudėtį vis dėlto būtina:  „Net ir brangūs produktai svarbiausią sudedamąją dalį, pavyzdžiui, argano aliejų, dažnai rašo šeštoje vietoje po visų kitų sunkiai ištariamų medžiagų pavadinimų. Nepamirškite, kad, net jei šampūnas ir yra brangus, tikrai nereiškia, jog jis tiks jūsų plaukams“.

Taip pat skaitykite: Slenka plaukai? Sužinokite, kada derėtų susirūpinti

Kita stilistė, Saša Aleksejeva, sako, jog nesvarbu, kiek kainuoja plaukų priežiūros priemonės. Svarbiausias dalykas – pasirinkti švelnų šampūną, kuris pernelyg neišsausintų plaukų. Naudojantiems kondicionierių S. Aleksejeva pataria prieš tepant jį gerai nugręžti šlapius plaukus, nes visos naudingosios kondicionieriaus medžiagos tiesiog nubėgs su vandeniu.

Mitas: privalote kirptis kas 6 savaites

Štai dar vienas reikalavimas, kurį dažnai ignoruojame. Kas gi turi tiek pinigų tokiems dažniems apsilankymams kirpykloje? S. Aleksejeva tikina, kad daugumai moterų tikrai nereikia kirpti plaukų taip dažnai.

„Plaukų dailinimo dažnumas priklauso nuo pačių plaukų būklės ir, žinoma, nuo to, ką norite su jais daryti“, – tikina stilistė ir pripažįsta, kad tikrai nesakytų sveikus plaukus turinčiai moteriai lankytis kirpykloje kas 6 savaites. Anot jos, tą daryti dažnai reikia tik toms, kurios dažnai naudoja karštas plaukų formavimo priemones, dažo plaukus ar moterims, kurių plaukų galiukai linkę greitai šakotis.

Mitas: plonų plaukų savininkės, trumpinkite plaukus

Jei jūsų plaukai ploni, iš savo kirpėjo tikriausiai sulauksite patarimo - metas juos trumpinti, mat plaukams tiesiog sunku augti. Tai nėra tiesa. Jeigu jūsų plaukai nėra ploni, nušiurę ir atrodo dar visai gerai, tuomet tikrai nėra reikalo juos visai sutrumpinti. Jei visgi norite sustiprinti silpnus plaukus, tiesiog labiau jais rūpinkitės: naudokite kondicionierių, dažnai kirpkite galiukus, nenaudokite karštų plaukų formavimo priemonių ir stenkitės įvairiais aliejais dažniau stiprinti plaukų šaknis.

Mitas: plaukų trinkti kasdien negalima

Už šį patarimą, galite sakyti ačiū judėjimui „šampūnui – ne“. Anot šio judėjimo šalininkų, šampūnas tik sausina mūsų garbanas. Tačiau tiesa yra tokia: bet kokie šampūno trūkumai nublanksta prieš kitų dalykų žalą, pavyzdžiui, karštas plaukų formavimo priemones. Taigi, jei trenkate plaukus kiekvieną dieną, bet nedžiovinate džiovintuvu, o leidžiate išdžiūti jiems natūraliai, tuomet galite būti ramūs. Žinoma, turite naudoti kuo švelnesnes priemones, tinkančias kasdienei plaukų priežiūrai.

Taip pat skaitykite: Dveji metai be šampūno: ar ryžtumėtės tokiam eksperimentui dėl gražesnių plaukų?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis