Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Plaukų stilistai apie įsimintinus klientus: nuo ašarų iki pykčio priepuolių

Pasitaiko klientų, kuriuos plaukų stilistai prisimena dar ne vienus metus, o kai kurių iš jų nė už ką nebenorėtų nei kirpti, nei šukuoti. Žinomų stilistų paklausėme, nuo kokių klientų poelgių jiems patiems kartais šiaušiasi plaukai
Kirpėjo kėdėje
Kirpėjo kėdėje / „Scanpix“/AP nuotr.

Plaukų stilistas Valerijus Gigevičius (salonas UFF):
„Kažkada apkirpau klientę, kaip ji prašė, viskas tikrai gražiai pavyko. Tačiau moteris išėjo apsižliumbusi, kartodama, kad vyras į namus neįleis. Pinigų iš jos, aišku, neėmiau. O kitą dieną gavau žinutę, kad vyras buvo sužavėtas. Bet pas mane ji daugiau nebeužsuko.  Sykį atėjo klientė, nusiteikusi apsikirpti trumpai. Viską aptarėm, suderinom, nukirpau, o ji kad pradės raudoti! Stoviu ir nesuprantu, kas darosi. Padaviau servetėlių, palaukiau. Po kurio laiko ji sako: „Viskas, man praėjo.“ Tiesiog, tokia buvo reakcija į nukirptus plaukus.“

Kirpėja Jūratė Gujienė (salonas „Grožio akimirka“):
„Kirpau tokį vyruką, jis iš pradžių ėmė knapsėti, o paskui jau žiūriu, kad iš kėdės griūva, – čiupau delnu už kaktos, vos sulaikiau. Jis pasipurtė ir šiaip ne taip atsibudo. O kartą vienas klientas kėdėje garsiai užknarkė. Teko paspaudyti tam tikrus taškus prie ausų, kad atsigautų.“

„Scanpix“/AP nuotr./Kirpėjo kėdėje
„Scanpix“/AP nuotr./Šukuosena

Plaukų stilistė Daina Baltramiejūnienė (grožio terapijos ir chirurgijos klinika „Sugihara“):
„Pamenu, prieš 14 metų vieną klientę pavėlavau priimti 5 minutes. Kai atsiprašiusi paklausiau: „Ką dabar darysime?“, ji garsiai pareiškė: „Dabar tu šok ir dainuok.“ Paklausta, kaip tvarkyti plaukus, vėl piktai atrėžė: „Atspėk iš dviejų kartų.“ Tada pasakė, kad reikia sušukuoti. Vos paėmiau į rankas džiovintuvą: „Bet prieš tai nukirpk.“ Taip šokdino mane iki pat galo. Ir, aišku, liko nepatenkinta. Dabar tokios klientės nebepriimčiau, o tada buvau sutrikusi. Pinigų atsisakiau, parekomendavau kitą kirpėją. Po kurio laiko persirengimo kambarėlyje sutikau verkiančią kolegę kosmetologę. Išsiaiškinome, kad ir ją į šuns dienas išdėjo ta pati klientė. Kaip vėliau sužinojome, toji ponia liedavo pyktį ant kiekvienos jaunesnės moters, nes vyras ją paliko ir išėjo gyventi pas jauną sekretorę.“

Plaukų stilistas Kęstutis Rimdžius (įvaizdžio namai „Kukla Beauty Box“):
„Prieš kokius 7 metus buvau dar jaunas vaikinas ir atsirado ponia, kuri ėmė skambinėti naktimis, rašyti man visokius nedviprasmiškus laiškus – jai buvo gerokai per 60. Matyt, galvojo, kad mano teikiamos paslaugos yra plataus profilio... Tačiau istorija greitai baigėsi, nes madam nesulaukė jokio atsako.“

„Scanpix“/AP nuotr./Kirpėjo kėdėje
„Scanpix“/AP nuotr./Kirpėjo kėdėje

Plaukų stilistas Jevgenijus Trafimovas (salonas „Blanco Beauty“):
„Viena klientė paprašė: „Norėčiau pašiauštų plaukų šukuosenos, tarsi jie būtų vėjo sukelti.“ Jai labai patiko, kai atsakiau, jog svarbiausia, kad vėjas būtų ant galvos, o ne galvoje.“

Plaukų stilistas Nijus (salonas „Biodroga“ SPA):
„Kartais būna labiau graudu nei juokinga, kai 16-metė mergaitė atsineša Agnės Jagelavičiūtės nuotrauką ir paprašo taip pat nukirpti. Arba solidi ponia ateina su Laimos Kybartienės atvaizdu. Aišku, imponuoja pačios asmenybės, ne tik jų šukuosenos. Pasitaiko, kad ant galvos – „trys plaukai“, o rodo Beyonce portretą. Tenka daug kalbėtis, aiškinti, ką galima padaryti ir ko tikrai neįmanoma.“ (Nijus)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos