Plaukų stilistė – apie madingiausias 2020-ųjų spalvas ir kirpimus bei šukuosenas, kurias reikia pamiršti

Kokiomis spalvomis dažysime plaukus kitąmet? Kokie kirpimai bus madingiausi? Ko reikėtų nebedaryti, kokias šukuosenas pamiršti? Apie visa tai kalbamės su plaukų stiliste, technologe Egle Saunoryte-Kinderiene.
Šukuosena
Šukuosena / 123RF.com nuotr.

Kirpimas: madingas stilių mišinys

Kalbėdama apie kitų metų plaukų tendencijas, E.Saunorytė-Kinderienė sakė, jog vienoje šukuosenoje vyraus įvairių stilių mišinys.

„Labai madinga šukuoseną transformuoti vis kitaip sušukuojant plaukus, naudojant plaukų želę, įvairias fiksacijos priemones. Produktai tepami į plaukų šaknis, kad nebūtų apimties“, – teigė plaukų stilistė.

„Goldwell Couture Collection Intrepid“ nuotr./Šukuosena
„Goldwell Couture Collection Intrepid“ nuotr./Šukuosena

Pasak jos, kitų metų tendencijose vyrauja klasikiniai kirpimai (karė, bobas, septintojo, aštuntojo dešimtmečio formos, gali būti apskriti, vadinamieji bold, kirpimai), kurie yra labai sušiuolaikinti.

„Tai reiškia, kad kirpimas turi apibrėžtą formą, bet yra smarkiai išlengvintas“, – paaiškino pašnekovė.

Dažymas: grįžtama prie natūralesnių spalvų

Kitąmet nuo ryškių spalvų grįžtama prie natūralesnių. „Bet jos visos yra labai įdomios. Dažyme vyrauja perėjimai, šaknys dažomos tamsesniu atspalviu, einant link galų viskas šviesėja.

Grįžta vario, aukso spalvos, bet jos nėra ryškios ir agresyvios. O jei jau renkatės ryškesnę spalvą – tarkime, mėlyną ar kokią kitą, nudažyta ji turi atrodyti taip, tarsi būtų išblukusi, išplauta, pastelinė“, – sakė E.Saunorytė-Kinderienė.

„Goldwell Couture Collection Intrepid“ nuotr./Šukuosena
„Goldwell Couture Collection Intrepid“ nuotr./Šukuosena

Pašnekovės teigimu, ateinančių metų kolekcijose vyrauja blending technika, kai tarpusavyje suliejamos spalvos, tačiau jos – neagresyvios, harmoningai dera tarpusavyje.

„Goldwell Couture Collection Intrepid“ nuotr./Šukuosena
„Goldwell Couture Collection Intrepid“ nuotr./Šukuosena

„Pavyzdžiui, jei kalbame apie kokią nors šaltą rausvą spalvą, prie šaknų ji bus giliai rausva, link galų šviesės ir pereis į ledinę visiškai skaidrią spalvą“, – paaiškino plaukų stilistė.

Garbanos ir kirpčiai – neišdailinti

Kitąmet garbanos bus madingos, tik jos turi atrodyti kuo natūralesnės. Pasak pašnekovės, jūsų šukuosena neturėtų atrodyti taip, tarsi prie jos buvo daug dirbta, garbanos išdailintos. Ji turėtų būti šiek tiek netvarkinga, tarsi ką tik prasiėjote paplūdimiu ir vėjas pakedeno jūsų plaukus.

„Griežtų linijų, masyvių, sunkių kirpčių kitų metų kolekcijose, kurias mačiau, nėra. Kirpčiai – labai organiški, pereinantys į bendrą formą, – sakė E.Saunorytė-Kinderienė ir pridūrė: – Apskritai, kalbant apie įvaizdį, jis turi užduoti klausimą: kas čia padaryta? Jis turi kelti susidomėjimą ir nedidelę intrigą.“

Iškeltas viršugalvis – be galo nemadingas

Plaukų stilistė sakė, kad kitų metų plaukų kolekcijose neaptiko ir trumpų kirpimų, kurie buvo ypač madingi prieš 5–7 metus. „Žinoma, būtų per drąsu sakyti, kad, jei jūsų kirpimas trumpas, būsite nemadinga“, – sakė pašnekovė.

Vis dėlto šiandien, pasak jos, madingas moteriškumas. Visi įvaizdžiai – švelnūs, minkšti, trumpiausias ilgis kitų metų kolekcijose – iki pečių arba bob stiliaus kirpimai.

Šiandien madingas moteriškumas. Visi įvaizdžiai – švelnūs, minkšti.

Paklausta, ar yra kas nors visiškai nebemadinga ir ko jau nebereikėtų daryti, E.Saunorytė-Kinderienė sakė, kad tikrai reikėtų atsisakyti iškelti viršugalvį darant šukuoseną.

„Moterys labai mėgsta, kad viršugalviai būtų išpūsti, kad atrodytų, jog plaukai turi daugiau apimties. Taigi šito, taip pat puošnių, išdailintų šukuosenų reikėtų vengti. Visos išpūstos šukuosenos – katastrofa, visiškai nebemadinga, – juokdamasi sakė plaukų stilistė ir pridūrė:

– Šiandien viskas turi būti natūralu, įdomu, traukti akį, kelti klausimą, įvaizdžiai gana jaunatviški, bet neturėtų atrodyti per daug glamūriškai.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis