Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Plius dydžio mada: patarė, kaip atrodyti lyg ikonai

Didesnio dydžio drabužių pasirinkimas moterims Lietuvoje vis dar gana skurdus. Norinčioms atrodyti madingai bei stilingai neretai tenka verstis per galvą, siūtis pas siuvėją, ieškoti dėvėtų drabužių parduotuvėse ar užsisakinėti užsienyje.
Plius dydžio mada
Plius dydžio mada

Taip pat moterys mėgsta savo figūrą slėpti po plačiais, beformiais drabužiais, taip tik dar labiau vizualiai išplečiančiais kūną. Didesnio dydžio drabužių prekės ženklo „Unframed me“ įkūrėja Giedrė Valavičiūtė sako, kad bet kokį kūną turint galima atrodyti žavingai. Taip pat iniciatyvos „Dydis nesvarbu“ autorė primena, jog moterims derėtų drabužius „prisijaukinti“ ir dėvėti tuos, kuriuose pačios jaučiasi gerai. O didesnių apimčių moterims ji siūlo nesprausti savęs į per mažus ar, atvirkščiai, dėvėti per didelius apdarus.

Moterų drabužių sektoriuje dauguma prekių ženklų plius dydžio kategorijai priskiria dydžius, prasidedančius nuo europietiško 40–44. Tačiau nuo tų laikų, kai buvo pradėtas naudoti plius dydžio terminas (1922-aisiais), standartinės moters figūra pasikeitė, padidėjo. Pašnekovė sako, kad šiuo metu Amerikoje moterų drabužių vidutiniu dydžiu laikomas EU 46–48. Statistiškai 60 proc. pasaulio moterų dėvi 42 dydžio ir didesnius drabužius. Tačiau ir vadinamos „standartinio“ dydžio moterys dėvi drabužius mados industrijos įvardijamus kaip „plius dydis“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos