Po A.Kuzmickaitės kolekcijos pristatymo Londono mados savaitėje – liaupsės dizainerei už ekologijos temą

Viena garsiausių šalies drabužių dizainerių istoriniame „Victoria House“ pastate Londono centre pristatė savo naujausią kolekciją oficialioje Londono mados savaitės programoje. Tai neeilinis, beprecedentis įvykis ne tik Agnės gyvenime, bet ir Lietuvos mados istorijoje – ji pirmoji ne tik iš lietuvių, bet ir visų Baltijos šalių dizainerių, kuriai buvo suteikta garbė pasirodyti pagrindinėje vienos iš „didžiojo ketverto“ mados savaitės programoje greta garsiausių mados pasaulio grandų, tarp kurių – Victoria Beckham, „Burberry“, „Tommy Hilfiger“ ir kiti.
A.Kuzmickaitė (dešinėje) ir jos kurti modeliai
A.Kuzmickaitė (dešinėje) ir jos kurti modeliai / S.Armstrongo nuotr.

Kolekcijos pristatymo idėja – profesionali fotosesija

„Ilgai svajojau pristatyti savo kūrybą Londono mados savaitės pagrindinėje programoje kartu su garsiausių pasaulio drabužių dizainerių bendruomene ir galiausiai šis tikslas buvo įgyvendintas.

Profesine prasme man tai išties svarbu – galimybė dalyvauti pagrindinėje mados savaitės programoje yra savotiškas įvertinimas bei įrodymas, kad mano darbus vertina ir jie atitinka pasaulinį lygį. Kartu visa tai labai įpareigoja.

Simono Armstrongo nuotr./A.Kuzmickaitės kolekcijos modelis
Simono Armstrongo nuotr./A.Kuzmickaitės kolekcijos modelis

Londono mados savaitės metu vykstančiuose renginiuose kiekvienas dizaineris pats rūpinasi ne tik lokacija, kurioje vyks šou, bet ir modeliais ar komanda. Tai, žinoma, kainuoja, tad esant dizaineriui iš nedidelės šalies nelengva surinkti reikiamą biudžetą.

Visgi man yra labai svarbu neužsidaryti ir pagal galimybes dalyvauti globaliniame mados pasaulio kontekste. Džiaugiuosi, jog žingsnis po žingsnio tai pavyksta“, – atviravo A.Kuzmickaitė, penktadienio vakarą pristačiusi savo kolekciją

Kolekcijos pristatymui dizainerė pasirinko originalų formatą. „Mados savaičių renginiai yra prieinami ribotam skaičiui žmonių. Maža to, neretai tuo pačiu metu vyksta net keli pristatymai, tad nuotraukos tampa kone esminiu dalyku.

Būtent dėl šios priežasties, svarstydami kolekcijos pristatymo idėją, kartu su žinomu mados fotografu Simonu Armstrongu sugalvojome atviros modelių fotosesijos idėją, kurios scenografijos dalimi tapo pats fotografas bei fotosesijose naudojama technika. Šis konceptas ne tik atrodė įdomiai, bet ir leido žiūrovams iš arti pamatyti mados fotosesijų virtuvę.

Na, o pristatymo galutiniu rezultatu tapo profesionalios nuotraukos; jas išvysti bei įvertinti kolekciją gali visi neturėję galimybės dalyvauti šou“, – koncepcijos idėja dalijosi dizainerė.

Konceptas ne tik atrodė įdomiai, bet ir leido žiūrovams iš arti pamatyti mados fotosesijų virtuvę.

Simono Armstrongo nuotr./A.Kuzmickaitės kolekcijos modelis
Simono Armstrongo nuotr./A.Kuzmickaitės kolekcijos modelis

Beje, Agnė pasakojo, jog paskutiniu metu Britų mados taryba vis labiau griežtina taisykles, ir kiekvienas dizaineris privalo pasirašyti dokumentus, jog, be kitų reikalavimų, atsižvelgs į rasinės įvairovės aspektą. Tačiau Agnę žavi Londono multikultūriškumas, ypač gerai atskleidžiantis kolekcijos universalumą.

Kaipgi be drugelių?!

Londone pristatytoje kolekcijoje plėtojamos trys, į vieną kompoziciją, sujungtos kryptys, rašoma pranešime žiniasklaidai. Pirmoji – nuolat vystomas bei konceptualizuojamas drugelio prekės ženklas.

Pernai Agnė sukūrė specialų juodų drugelių baltame fone raštą, kuris labai pasiteisino, o juo puoštus drabužius mielai vilkėjo garsenybės tarp kurių fotografė ir režisierė Nadia Lee Cohen bei pasaulinio garso atlikėja Rita Ora.

Šiai metais dizainerė padarė rašto negatyvą ir sukūrė baltais drugeliais juodame fone margintus kombinezonus, glaustinukes, sukneles bei kitus drabužius, kurie puikiai atspindi tarp seksualumo ir konceptualumo laviruojančią kūrybos liniją.

Taip pat Agnei buvo svarbu paliesti šiuo metu ypač aktyviai plėtojamą bei aktualią ekologijos temą – tai antroji kryptis. „Erdvė, kurioje gyvename, nėra monochrominė. Ji – spalvinga, prisotinta informacijos, tekstų ir logotipų.

Na, o man apskritai labai patinka eksperimentuoti su jau egzistuojančiais daiktais, prikelti juos naujam gyvenimui ar suteikti naują funkciją, tad ryškiaspalves padėvėtas sportines palaidines transformavau į figūrą pabrėžiančias, stilingas sukneles, įspūdingus ekstravagantiškus aukštakulnius ir kepurėles“, – ypač gerai Londono fashionistų bei mados žurnalistų įvertintos kolekcijos dalies koncepcija dalijosi dizainerė.

Simono Armstrongo nuotr./A.Kuzmickaitės kolekcijos modelis
Simono Armstrongo nuotr./A.Kuzmickaitės kolekcijos modelis

Trečiąją A. Kuzmickaitės kolekcijos dalį sudaro iš plunksnų, kurios ir šį sezoną išlieka reikšminga mados tendencija, pasiūti drabužiai bei ilgi, spalvingi sijonai su giliais skeltukais. Galiausiai visos trys linijos sudaro vientisą kolekcijos kompoziciją, kuri nuo monochrominių raštų ir tamsių spalvų pereina į nuotaiką žadinančias spalvas.

„Kuo ilgiau esu mados versle ir kuriu drabužius, tuo dažiau man kyla mintis, jog nebūtina į madą ar gyvenimą apskritai žiūrėti tik labai rimtai – derėtų dažniau sau leisti pasimėgauti spontaniškumo idėja ir kasdieniniu džiaugsmu.

Mes nuolat vertiname istorinį kontekstą, sekame naujienas žiniasklaidoje, socialinėje medijoje bei tam tikra prasme visuomet juntame kažkokias apokaliptines nuotaikas, kurios trukdo tiesiog džiaugtis. Todėl savo naująja kolekcija norėjau įkvėpti žmones mėgautis kiekviena akimirka tiek kasdien, tiek madoje bei neleisti nerimui užtemdyti šių pozityvių emocijų“, – kalbėjo A.Kuzmickaitė.

Londono mados savaitės oficialioje programoje pristatyti ir tarptautinės mados bendruomenės, žurnalistų bei fotografų puikiai įvertinti penkiolika naujosios kolekcijos modelių taps balandžio 9-ąją Vilniaus rotušėje vyksiančio kolekcijos pristatymo dalimi, tad atsikvėpti dizainerė neturi kada.

Antradienį dizainerė išvyksta į Maskvą, kur kuria kostiumus Oskaro Koršunovo pagal A.Čechovo pjesę „Žuvėdra“ statomam spektakliui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis