Iki šiol pustrečių metų „Gėda Pelėda“ rankines pardavinėjo naudodamasi tik socialiniu tinklu „Facebook“. Tokia praktika pasirodė sėkminga – prekės ženklo įkūrėja dizainerė Kristina Lisauskė skaičiuoja, jog parduota daugiau nei 1500 rankinių.
„Turint omenyje, kad dauguma pardavimų buvo vykdomi tik per asmeninius užsakymus „Facebook“ tinkle, manau, kad tai įspūdingi rezultatai. Įsitikinome, kad žmonės myli šį ženklą, kad jis turi didelį augimo potencialą.
Buvau savarankiškai dirbanti kūrėja, rūpintis tolimesniu įmonės augimu trūko ne tik investicijų, bet ir žinių. Turėjau nuspręsti, ar mano kurta „Gėda Pelėda“ grįš žingsneliu atgal, ar rinktis augimą, naujų partnerių, kurie padėtų šį paukštį išskraidinti į kitą lygį, paieškas”, – pasakoja ženklo kūrėja.
„Per dešimt veiklos metų sukaupėme daug patirties kurdami ne tik kolekcijas, bet ir prekių ženklus, tad norėjome prisidėti prie lietuviškų mados ženklų augimo. Pastebime, kad lietuviai vis mieliau renkasi vietinių kūrėjų gamintus rūbus ir aksesuarus“, – teigia „First Priority“ direktorė Violeta Eitutienė.
Per artimiausius metus į „Gėda Pelėda“ planuojama investuoti 150 tūkst. eurų. Šie pinigai bus skirti prekės ženklo koncepcijos vystymui, žengimui į naujas produktų kategorijas bei rinkas, planuojama ir elektroninės prekybos plėtra.
„Šių metų „Mados infekcijoje“ pristatysime naują aksesuarų kolekciją, planuojame pristatyti ir „Gėda Pelėda“ drabužius. Domimės taip pat ir eksporto galimybėmis – vienas žinomas Švedijos prekės ženklas jau susidomėjo „Gėda Pelėda“ modeliais, deramės dėl galimybės rankinėmis prekiauti visose ženklo parduotuvėse Švedijoje ir kitose Europos šalyse“, – „Gėda Pelėda“ ir „First Priority“ susijungimu džiaugiasi K.Lisauskė.