„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Prestižiniame mados institute „Polimoda“ dėstantis N.Sbaraglia Vilniuje rengs nemokamus mokymus

Kovo 21 ir 22 d. Lietuvos mados pasaulio atstovai, kūrėjai ir visi besidomintys mados industrijos užkulisiais turės išskirtinę galimybę – vieno įtakingiausių pasaulyje mados aukštųjų mokyklų „Polimoda“ atstovas, prekių ženklo „Pluma“ vadovas, dėstytojas Niccolo Sbaraglia kartu su mados tendencijų prognozuotoja-analitike Marija Palaikyte dvi dienas ves nemokamus mokymus Vilniaus dailės akademijoje ir Socialinių mokslų kolegijoje.
Niccolo Sbaraglia
Niccolo Sbaraglia / Organizatorių nuotr.

„Polimoda“ – prestižinis tarptautinis mados institutas Florencijoje, Italijoje. Būtent ši aukštoji mados mokykla dvejus metus iš eilės tarptautinių reitingų išrenkama pačia geriausia Italijoje ir penkta pasaulyje! Renginio organizatorė M.Palaikytė teigia, kad tai išskirtinė proga pasisemti žinių iš tokio aukšto rango tarptautinę patirtį sukaupusio eksperto.

„Man yra garbė pristatyti „Polimodos“ atstovą N.Sbaraglia. Tai pirmas kartas Baltijos šalyse, kai „Polimoda“ sutinka atvykti tęstiniam vizitui. Labai didžiuojuosi, kad praėjusiais metais per „Vyrų mados savaitę“ užmezgėme oficialią partnerystę, o šiemet mūsų bendradarbiavimas plečiasi. Jau kovo 21 ir 22 d. turime galimybę šia nuostabia žinių ir praktinių patarimų konferencija pasidalyti su žymiai platesne auditorija. Renginys yra nemokamas, nes mūsų tikslas yra Lietuvos mados industrijos vystymas ir verslumo skatinimas, tad, esu įsitikinusi, kad ši informacija turi būti prieinama visiems besidomintiems“, – sakė M.Palaikytė.

Vido Černiausko nuotr./Marija Palaikytė
Vido Černiausko nuotr./Marija Palaikytė

Būtent protingo verslumo stoką, kaip pagrindinę problemą Baltijos šalių mados pasaulyje, įvardija ir „Polimodos“ atstovas N.Sbaraglia: „Kūryba ir vadyba nėra tolygūs dalykai – jie turi būti aiškiai atskirti, bet darniai veikti kartu. Įsismarkavęs mados pasaulis visą dėmesį sutelkia į nuolat vystomą įvaizdžio komunikaciją, nebeskirdami dėmesio tikrajam tikslui – produkto kokybei! Tuo pačiu aiškiai pastebima tendencija visuotinai kopijuoti geriausius, taip galutinai prarandant savąjį išskirtinumą. Kokybė ir išskirtinumas tampa tikrąja prabanga, o tikra prabanga nenori būti vulgariai sintetinė.“

Paskaitų turinys yra skirtas visiems, savo ateitį siejantiems su mados industrija, visiems jau dabar dirbantiems mados pasaulyje, bet siekiantiems žinių, kaip vystyti savo verslą, taip pat visiems, besidomintiems tarptautinio mados pasaulio užkulisiais ir keliais į tarptautinę sėkmę. Paskaitos sėkmingai sujungs tiek teorines, tiek ypač naudingas praktines prekių ženklo kūrimo, vystymo ir komunikacijos žinias.

Kartu su Niccolo paskaitas Vilniuje ir Rygoje skaitysianti M.Palaikytė teigia, kad, nors ir atrodo, jog turime nemažai teorinės informacijos, lietuviams ir kitų Baltijos šalių atstovams dar trūksta žinių, kaip savo idėjas paversti realybe, taip pat, kaip atrasti savo unikalią nišą itin plačiame mados pasaulyje.

„Mados industrija – tai ne tik dizainerių, stilistų, siuvėjų ir modelių pasaulis. Norintiems savo profesiją sieti su mada yra daugybė dar neišnaudotų galimybių. O jau dirbantiems trūksta verslumo įgūdžių. Visi taip nori tarptautinio pripažinimo, bet vis dėlto nežino, kaip to pasiekti. „Polimodos“ dėstytojai – ne teoretikai. Tai žmonės, sukaupę didžiulę tarptautinio mados verslo patirtį. Tad pats laikas pasisemti žinių ir įgūdžių iš tų, kurie ne tik žino, bet ir savo pačių patirtimi pasiekė aukštų rezultatų“, – sakė M.Palaikytė.

Daugiau informacijos apie renginius galite rasti Vilniaus dailės akademijos ir Socialinių mokslų kolegijos interneto svetainėse bei socialinių medijų platformose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų