Projektas #gražibefiltro kviečia nebijoti amžiaus pokyčių ir netobulumo

Kviesdami įvertinti ir pabrėžti natūralų grožį 15min portale nuo rugsėjo mėnesio startuojame su nauju projektu – #gražibefiltro. Kelis mėnesius truksiančio projekto metu dalinsimės per pasaulį besiritančia natūralaus grožio banga, naujomis tendencijomis bei žinomų moterų patirtimis, kaip jos išlaisvėjo iš instagraminių grožio filtrų, dažnai iškreipiančių mūsų suvokimą apie natūralų veido ir kūno grožį.
Projekto „#gražibefiltro“ dalyvės Indrė
Projekto „#gražibefiltro“ dalyvės Indrė / Martyno Stankaičio nuotr.

„Jei kas nors paprašytų apibūdinti save, ką atsakytumėte? Ar pasidžiaugtumėte išskirtiniais veido bruožais? O gal tokį klausimą nuleistumėte negirdomis, nes nesijaučiate atitinkanti instagraminio grožio šablonų?”, – svarsto apie daugeliui pasaulio moterų aktualią temą šio projekto sumanytoja Evelina Ročytė.

Ji atvira – moterų suvokimas apie save labai ribotas, o dažnai ir neigiamas.

„Iš apibendrintų tyrimų matyti, jog jaunų moterų grožio suvokimas smarkiai iškreiptas. Tam įtaką daro kasdien mus „bombarduojantys” nepasiekiamo grožio standartai iš žurnalų viršelių, televizijos, reklamos ir socialinių tinklų. Juose natūralus grožis užmaskuojamas jį iškraipančiais ir nepasiekiamo grožio standartus propaguojančiais filtrais, o veidai ir figūros retušuojami paslepiant bet kokius trūkumus. Būtent šiame redagavimo procese ir prarandamas savitumas ir įvyksta virsmas į bendrą pilką masę“, – įsitikinusi projekto idėjos autorė.

Iš kelio veda tobuli filtrai

Pasak E.Ročytės, kampanijos #gražibefiltro idėja ir gimė stebint jaunų moterų norą atrodyti taip, lyg savo socialinio tinklo nuotraukose su filtrais (automatizuotais nuotraukų redagavimo įrankiais, įprastai naudojančiais dirbtinį intelektą ir kompiuterio viziją.), pakeičiančiais natūralius veido bruožus.

Kampaniją #grazibefiltro, kurios metu natūralaus grožio savininkės dalijasi savo mintimis apie meilę sau, išskirtinius bruožus ir kviečia moteris drauge nusimesti stereotipinio grožio filtrus bei parodyti tikrąją save, palaiko maisto papildas „BioSil”.

Kampanijos metu į pagalbą pasitelkiamos unikalaus grožio merginos, kurios prisideda prie žinios apie natūralų grožį skleidimo. Jos savo nusiteikimu nori įrodyti, jog kiekviena esame graži be filtro, tiesiog užtenka tą grožį pripažinti ir paryškinti.

Plastinėmis operacijomis nori sukurti „tobulą“ įvaizdį

„Mėgindamos įsprausti save į grožio standartus, pritapti prie daugumos moterys galutinai suvienodėja ir praranda tai, kas buvo išties vertinga ir gražu, išskirtinumą ir natūralų prigimtinį grožį”, – sako projekto iniciatorė. Nemaža dalis dėl to šiandien varsto plastikos chirurgų duris, nori patobulinti save operacijomis.

Tad kviečiame moteris atsigręžti į save ir nusimetus visus filtrus švęsti išskirtinumą, atskleidžiant pasauliui tikrąją save: natūralia nosimi, strazdanomis, juoko raukšlėmis ar kreivais dantimis. Juk visa tai ir yra mūsų prigimties dalis, nupasakojanti gyvenimo istoriją. Kiekviena esame skirtingai savita ir tuo graži”, – sako idėjos autorė E.Ročytė.

„Vaikystėje dėl savo plaukų ir strazdanų sulaukdavau patyčių, nes klasėje buvau vienintelė tokia, buvau kitokia. Bet mano mama visą laiką mane skatino tą savo išskirtinumą mylėti ir tiesiog su laiku aš tai pamilau ir tai dabar yra mano geriausias bruožas“ – Tautvilė.

Martyno Stankaičio nuotr./Projekto „#gražibefiltro“ dalyvės Tautvilė
Martyno Stankaičio nuotr./Projekto „#gražibefiltro“ dalyvės Tautvilė


„Gyvenime atėjo supratimas, kad kiekviena kūno dalis ir kiekvienas kažkoks niuansas yra unikalus ir išskirtinis. Nenorėčiau nieko keisti“ – Irina.

O kas, jei moterys diktuotų savo taisykles? Juk kiekviena istorijoje grožio etalonu vadinta moteris yra žinoma būtent dėl išskirtinių bruožų, o ne dėl panašumo į kitas.

Pokyčių nesustabdysime

Norvegijoje jau priimtas įstatymas, draudžiantis nuomonės formuotojams ar reklamuotojams dalintis nuotraukomis internete neatskleidžiant, jei tie vaizdai buvo retušuoti.

Pokyčiai įsibėgėjo ir Didžiojoje Britanijoje. Čia nuomonės formuotojams uždrausta naudoti „klaidinančius“ filtrus grožio ir odos priežiūros reklamose, nes pasitelkus juos „pervertinamas kosmetikos ar odos priežiūros priemonių poveikis“.

Lietuvos moterys taip pat kviečiamos nusimesti „grožio filtrus ir parodyti tikruosius, prigimtinius savo veidus.

Daugiau apie #grazibefiltro kampaniją ir modelių interviu kviečiame skaitykite čia: https://biosil.lt/grazi-be-filtro/

Martyno Stankaičio nuotr./Projekto „#gražibefiltro“ dalyvės
Martyno Stankaičio nuotr./Projekto „#gražibefiltro“ dalyvės

Projektą #gražibefiltro inicijuoja maisto papildas „BioSil” .

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis