Pasak dizainerės, prieš dvejus metus pristatytas vardinis kvapas – tai mados namų brandos ženklas. Savąjį ji kūrė su garsiu prancūzų parfumeriu Thomasu Fountaine'u, o rezultatas klientes džiugina ir praeivių komplimentus renka iki šiol. Rytietiškas gėlių aromatas tobulai papildo santūrią ir moterišką R.Piekautaitės stilistiką, o lakoniško dizaino stiklinis buteliukas tampa savotišku aksesuaru, net ištikimybės kūrėjai simboliu.
„Esu sakiusi, kad kvapas – tai baigiamasis potėpis dienos įvaizdžiui, tarsi asmeninis parašas. Todėl buteliuko „nepaleidžiu“ visą dieną: vienas paspaudimas ryte, du – per pietus, vakare – trys, o gal reikėtų padauginti iš dviejų...“ – pasakoja dizainerė R.Piekautaitė.
Ji priduria, kad pavasario-vasaros fotosesijoje kvepalai vėl atsidūrė ne veltui – jų charakteris įvairialypis kaip ir naujausia kolekcija, pavasarišką veržlumą supinanti su moterišku jautrumu. Ryškius spalvų kontrastus ir siluetų įvairovę tarsi atkartoja kvapo kompozicijoje susiliejančios gėlės (bergamotės, michelijos) ir ryškesni medžio, rožinių pipirų akcentai.
TAIP PAT SKAITYKITE: Naujausioje dizainerės Ramunės Piekautaitės kolekcijoje – veržli pavasario romantika
R.Piekautaitės kvapas simbolizuoja kolekcijoje pakylėtą individualumą ir dėmesį sau, kurį atspindėjo laisvesni siluetai ir demokratiški aksesuarai. Kolekcijos modeliai bene pirmą kartą avėjo ne tradicinius aukštakulnius, o patogius lygiapadžius, įvaizdis vietoj populiarių grožio kanonų atspindėjo moterišką savitumą.
TAIP PAT SKAITYKITE: Kvapų ekspertas iš Prancūzijos: „Moteriai pakanka turėti tik vienus kvepalus“
„Kurdama viziją tiek kvapui, tiek šio pavasario kolekcijai galvojau apie save – savo spintą, įpročius, ką norėčiau dėvėti ir kaip jaustis. Tam tik drabužių ar tik aromato neužtenka, – sako dizainerė, – nes įspūdį palieka visuma. Kaip ir gatvėje vos akimirkai pastebėjus prabėgančią mūzą.“