Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

REPLAY džinsai – nauji, tačiau tokie, lyg būtų dėvėti

REPLAY – bene penkiasdešimtyje šalių visame pasaulyje veikiantis prekės ženklas, iš konkurentų išsiskiriantis autentišku, tačiau šiuolaikiniu stiliumi – tik italų dizainerių kurti džinsai bei kasdieniai, tačiau dėmesį traukiantys drabužiai tiks kiekvienam, ieškančiam savo išraiškos. Jau daugiau nei dešimtmetį sėkmingai veikianti Kaune, REPLAY parduotuvė praėjusį rudenį duris atvėrė ir Ogmios mieste įsikūrusiame išparduotuvių centre „Outlet park“. Jos lentynose – tiesiai iš saulėtosios Italijos atkeliaujančios prekės, į klientų rankas atiduodamos su net 50-70% siekiančia nuolaida. Apie REPLAY istoriją bei džinsų gamybos principus kalbamės su REPLAY atstove Vilte Morozovaite.
REPLAY džinsai – nauji, tačiau tokie, lyg būtų dėvėti
REPLAY džinsai – nauji, tačiau tokie, lyg būtų dėvėti / Partnerio nuotr.

Džinsai – daugiau nei tik apranga

Pasak V.Morozovaitės, daugiau nei 30 metų vertinamą kaip džinsinių drabužių gamybos lyderį pasaulyje, REPLAY prekės ženklą geriausiai apibūdina novatoriškas požiūris, charakteringas itališkas dizainas ir itin aukšta kiekvieno į asortimentą patenkančio produkto kokybė. Šie trys kertiniai bruožai tapo REPLAY vizitine kortele ir, drauge su sukaupta patirtimi bei siekiu kurti išskirtinio stiliaus asmenybėms, pažymi tikrąją prekės ženklo drabužių vertę. Ne mažiau įdomi ir pavadinimo pasirinkimo istorija bei jos sąsaja su prekės ženklo filosofija. „Pavadinimą parinko pats REPLAY įkūrėjas Claudio Buziol, kartą žiūrėdamas televizorių pamatęs nuorodą „RE PLAY“, reiškiančią pakartojimą. Tas momentas nulėmė ir prekės ženklo vystymo kryptį – REPLAY – tai viskas, kas geriausia, iš praeities, įkvėpta šiuolaikinių idėjų“, – teigia pašnekovė.

Partnerio nuotr./REPLAY džinsai – nauji, tačiau tokie, lyg būtų dėvėti
Partnerio nuotr./REPLAY džinsai – nauji, tačiau tokie, lyg būtų dėvėti

V.Morozovaitės teigimu, REPLAY įkūrėjams džinsai – tai ne tik dar viena aprangos dalis, įsigyjama sezono pradžioje, o jo pabaigoje pamirštama visam laikui. Jiems tai – maišto ir seksualumo simbolis, mylimas dėl savo paprastumo, užtikrinančio džinsams neblėstantį populiarumą įvairaus amžiaus, lyties ir tautybės žmonių tarpe. Džinsai susilieja su jūsų kūnu ir tampa nepastebimi – ilgus metus tobulinti audiniai ir kurti modeliai visiškai priglunda ir apgobia kiekvieną kūno linkį, o jų kasdieniškumas provokuoja kūrybą ir skatina atrasti dar neišbandytus stiliaus derinius.

Nauji, tačiau tokie, lyg būtų dėvėti

REPLAY savo gerbėjus stebina ir dar vienu ypatumu – norintys čia gali įsigyti ir vienerių, ir dvidešimties metų „amžiaus“ džinsus. Ar jie dėvėti? Ne. Tačiau pojūtis toks, lyg būtų – šie džinsai švelnūs, maloniai priglundantys prie kūno ir jūs visuomet norėsite juos paliesti. Pasak V.Morozovaitės, tai – tikras išsigelbėjimas tiems, kurie nemėgsta senų, jau sudėvėtų džinsų, iškeisti į naujus.

Partnerio nuotr./REPLAY džinsai – nauji, tačiau tokie, lyg būtų dėvėti
Partnerio nuotr./REPLAY džinsai – nauji, tačiau tokie, lyg būtų dėvėti

„REPLAY džinsų kūrėjai šia iniciatyva stengiasi parodyti savo klientams, kaip atrodo ir kuo skiriasi džinsiniai drabužiai, dėvėti nuo vienerių iki dvidešimties metų. Gaminiai yra skalbiami ir lyginami, stengiantis atkurti unikalius laiko ženklus bei dėvėjimo žymes, ilgainiui pasirodančias ant drabužių, tad įsigiję tokio pobūdžio prekę niekuomet nebūsite tikri, ar paėmėte ją iš parduotuvės lentynos, ar iš savo drabužių spintos“, – pasakoja V.Morozovaitė. Pašnekovės teigimu, norintys išbandyti tokio stiliaus džinsus, juos rasti gali bet kurioje REPLAY parduotuvėje ir su konsultantų pagalba išsirinkti sau geriausiai tinkantį modelį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos