Rozetėmis ir plunksnomis dekoruota „Marc Jacobs“ 2019-ųjų pavasario kolekcija

Sukvietęs svečius ir pusantros valandos pavėlavęs pradėti šou, 55-erių amerikiečių dizaineris Marcas Jacobsas vis dėlto pristatė savo naujausią – 2019-ųjų pavasariui ir vasarai skirtą – kolekciją.
„Marc Jacobs“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas
„Marc Jacobs“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas / „Scanpix“ / SIPA / „Sipapress“ nuotr.

Tai ne pirmas kartas (pastarasis buvo 2007-aisiais – šou vėlavo dvi valandas), kai dizaineris privertė laukti ne tik savo draugus ir įžymybes, bet ir mados pasaulio atstovus, tarp jų – ir pačią Anną Wintour. Sklido kalbos, kad M.Jacobsas galbūt dar išvis nėra užbaigęs savo naujausios kolekcijos, kiti šnabždėjosi svarstydami, ar „Vogue“ vyriausioji redaktorė sulauks kolekcijos pristatymo pradžios. Tačiau ji sulaukė.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Anna Wintour laukia prasidedančio „Marc Jacobs“ šou
AFP/„Scanpix“ nuotr./Anna Wintour laukia prasidedančio „Marc Jacobs“ šou

Be jokio įspėjimo užgeso šviesos ir ant podiumo pasirodė pirmasis modelis. Kolekcija, nestokojanti apimčių ir dramatizmo, buvo tikra šventė akims.

VIDEO: Marcas Jacobsas 2019 m. pavasario kolekcijoje peržvelgė savo praeitį

Tvidas, lateksas, plunksnos, blizgučiai, didžiulės rozetės, puošiančios ne tik sukneles, bet ir paltus, žavios pastelinės spalvos ir tarsi iš praėjusio amžiaus atkeliavę siluetai.

Pasak Vogue.com, ši M.Jacobso kolekcija buvo grįžimas į praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio Yves'o Saint Laurent'o erą, Karlo Lagerfeldo pradžią mados namuose „Chanel“ (visi kalba, kad tai buvo darbas, kurio M.Jacobsas visada norėjo) ir į savo paties gyvenimo praeitį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis