Ryškios rožinės triumfas: spalva, rudenį nukarūnuosianti pastelinius tonus

Jau keletą sezonų mados pasaulyje vyravo nerašyta taisyklė, kad madinga yra tai, kas tamsu, blanku, nerėžia akių, pasteliška. Būtent šių atspalvių tonai karaliavo spalvų tendencijų sąrašuose, parduotuvių lentynose ir madingųjų galvose. Visgi šis ruduo, regis, yra pasirengęs įnešti permainų, kadangi ant pjedestalo žengia išraiškinga fuksijos spalva.
Rudens tendencijos: rožinė spalva
Rudens tendencijos: rožinė spalva / „Scanpix“/„Sipapress“, „Scanpix“/„Capital Pictures“, Vida Press nuotr.

Ryški rožinė suteikia ryžto ir užtikrintumo

Atspalvis, pavadintas gėlės vardu, kartais atrodo netgi erzinantis ar kaprizingas, tačiau neabejojame, jog geriau su juo susipažinus, pagunda dėvėti šio tono drabužius tik išaugs.

Neretai kyla diskusijų, ar fuksija yra rožinės ar violetinės tonas, kadangi paletėje ji yra tarp šių dviejų spalvų. Visgi priimta manyti, kad fuksija yra ryškus rožinės atspalvis. Būtent dėl savo intensyvumo ši spalva retkarčiais gali atrodyti bauginanti ir praktiškai nepriderinama prie kitų drabužių, tačiau, visų pirma, reiktų išsiaiškinti, kokia šios spalvos simbolika, ir baimių neabejotinai liks mažiau.

Neginčijamai tai viena drąsiausių paletės spalvų. Linksma, provokuojanti, itin intensyvi ir pakelianti nuotaiką – tokia yra fuksijos rožinė spalva.

Dėl to, kad yra kildinama ir gimininga rožinei, fuksija vis dar dažniau pozicionuojama kaip moteriška spalva, tačiau gyvename eroje, kai drabužiai apskritai nebeturi lytiškumo, juo labiau jo nebeturi spalvos.

Fuksija yra brandesnė ir skleidžia didesnį pasitikėjimą savimi negu populiarūs rožinės atspalviai, pavyzdžiui, kūdikio rožinė (angl. baby pink) ar pastelinė rožinė. Remiantis spalvų psichologija, manoma, kad fuksija suteikia ryžto ir užtikrintumo.

Žinoma, yra tam tikri moterų tipai, kuriems dėvėti fuksijos vien siekiant įgyti spalvos spinduliuojamo ryžtingumo tikrai nederėtų. Jeigu jūsų stilius iki tol nešė visiškai kitokią žinutę, dirbtinis šios spalvos įtraukimas į garderobą neduotų teigiamų vaisių.

Taip pat fuksijos derėtų vengti ypač blyškios odos merginoms – rožinė yra viena geriausiai įdegį išryškinančių spalvų, tad bent kiek tamsesnė nei sniego baltumo oda beveik būtina sąlyga šio intensyvaus tono dėvėjimui.

Kaip neprašauti derinant rožinę spalvą?

Fuksija yra akį traukianti spalva, todėl ir kitos spalvos, derinamos kartu su ja, privalo būti atrinktos itin kruopščiai bei rūpestingai.

Prie šios ryškiai rožinės spalvos puikiai tiks klasikiniai sprendimai – sėkminga derinti ją su juoda ar balta spalvomis. Neutralios ar lengvesnės akiai spalvos padės įžeminti fuksijos ryškumą ir kaprizingumą.

Jau minėtos balta bei juoda visada yra populiarūs variantai, tačiau nebijokite pasirinkti ir smėlio ar pilkos spalvos. Pavyzdžiui, dėvėkite fuksijos mini sijoną ir baltus paprastus marškinėlius ar marškinius, arba derinkite pilkus siaurus džinsus, juodus batus bei fuksijos spalvos palaidinę.

Neutralios pastelinės spalvos taip pat gali lengvai pasitarnauti ieškant, su kuo derinti šią ryškią spalvą. Tarkime, lengvos, neintensyvios mėlynos spalvos suknelė ar kombinezonas gali būti dėvimi su fuksijos aksesuarais: aikštinga rankine ar akį rėžiančiais aukštakulniais. Užtenka tik mažo lopinėlio šios spalvos, kad ji neliktų nepastebėta.

Visgi galvoti, jog prie fuksijos tinkamos yra vien tik pastelinės spalvos, taip pat būtų klaida. Pasitelkite spalvų blokavimo subtilybes, sumaišydamos fuksiją su kitų ryškių atspalvių akcentais.

Žinoma, tai rizikingesnis, bet ir potencialiai daugiau žavesio atnešiantis variantas. Įtraukite į įvaizdžio formavimą tokias spalvas, kaip lašišos rožinę (angl. salmon pink), fuksijai artimą bei giminingą violetinę ar smaragdinę žalią. Dviejų kontrastingų spalvų poravimas yra drąsus metodas, neretai atvedantis prie netikėtų bei puikiai pavykusių sprendimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis