Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šiluma pagal supermodelį: Claudia Shiffer sukūrė kapsulinę megztukų kolekciją

Supermodelis Claudia Schiffer, savo laiku karaliavusi ant podiumų ir vadinta viena gražiausių planetos moterų, pastaraisiais metais gyvena gana tykų ir privatų gyvenimą. Šį rudenį šviesiaplaukė vokietė apie save priminė sukūrusi kapsulinę megztukų kolekciją prekės ženklui „Tse“.
Claudia Schiffer savo vardo megztukų kolekcijos reklamoje
Claudia Schiffer savo vardo megztukų kolekcijos reklamoje
Temos: 1 Mada

Kapsulinę Claudios Schiffer kolekciją, skirtą „Tse“, sudaro paprastų siluetų megztukai, pončai, tunikos iš kašmyro, taip pat trikotažinės kelnės ir sijonas. Tiesa, rūbų kainos nėra kasdienės – svyruoja nuo 500 iki 1500 JAV dolerių. Pristatydama šį bendradarbiavimą supermodelis prisipažįsta visada mėgusi kašmyrą ir nuolatos ieškanti patogių kasdienių kašmyro megztukų, kuriuos galėtų derinti su džinsais. 

Claudia Schiffer savo vardo megztukų kolekcijos reklamoje
Claudia Schiffer savo vardo megztukų kolekcijos reklamoje

Prisiminus kasdienį Claudios stilių, nesunku suprasti, kad tokie žodžiai nėra tik reveransas kompanijai, su kuria ji bendradarbiauja – paparacų nuotraukose, darytose gatvėse ar oro uostuose, supermodelis dažniausiai ir dėvi aptemptus džinsus, laisvus megztinius, tunikas ir striukes bei avi aulinukus. 

Claudia Schiffer savo vardo megztukų kolekcijos reklamoje
Claudia Schiffer savo vardo megztukų kolekcijos reklamoje

TAIP PAT SKAITYKITE: Supermodelis, keturių vaikų mama Natalija Vodianova grįžta reklamuoti „Miss Sixty“

1989 metais įkurtas mados prekės ženklas „Tse“ kiekvieną sezoną pristato po naują kašmyro drabužių kolekciją, prabangiais megztukais prekiaujama ženklo parduotuvėse įvairiose pasaulio šalyse, o taip pat internetu. 

Claudia Schiffer savo vardo megztukų kolekcijos reklamoje
Claudia Schiffer savo vardo megztukų kolekcijos reklamoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?