Šokiruojantys modeliai – žmonės, kurių nesužlugdė jų patirtos traumos

Pirmą kartą susidūrę su šios modelių agentūros modeliais nustemba visi – iš komercinių ir socialinių reklamų, meno projektų į žiūrovą žvelgia neeiliniai veidai su neeilinėmis gyvenimo istorijomis. Kaip sako „Luminor“ pranešime žiniasklaidai agentūros „Hero Talents“ steigėja Ema Navickienė, šių projektų tikslas – įgalinti negalią ar kitus kūno ypatumus turinčius žmones.
Šokiruojantys modeliai
Šokiruojantys modeliai / Agentūros "Hero Talents" nuotr.

Šokiruojantys modeliai

„Hero Talents“ modelių kataloge pozuoja vyrai, moterys ir vaikai, patyrę amputacijas, dėvintys protezus, judantys neįgaliojo vežimėlio pagalba, turintys Dauno sindromą, įgimtų patologijų ar retai sutinkamų odos būklių. „Pastebėjome, kad žmonės, kurie turi negalią arba šiaip neatitinka įprastų standartų, pavyzdžiui, dėl didelio kūno svorio, yra retai matomi reklamose ar renginiuose, todėl nusprendėme tai pakeisti,“ – pasakoja E.Navickienė.

Pasak jos, kol kas agentūros modeliai dažniausiai dalyvauja socialinėse reklamose, meniniuose bei socialiniuose projektuose, nes vykdant atrankas užsakovai jau būna nusprendę, koks modelis turėtų juos reprezentuoti. „Neslėpsiu, kartais mūsų modelių pasirodymas atrankų rengėjus kiek šokiruoja,“ – sako E.Navickienė.

Agentūros "Hero Talents" nuotr./Modelis su negalia
Agentūros "Hero Talents" nuotr./Modelis su negalia

Agentūros interneto svetainėje, deja, kol kas galima pamatyti ne visus jos modelius. „Kol kas trūksta pajėgumų kuriant kokybiškus portfolio, rengiant bandomąsias fotosesijas, komunikuojant apie mūsų veiklą bei modelių išskirtinumą,“ – teigia E.Navickienė, tačiau ji tikisi, kad situacija greitu laiku keisis. „Mes nuolat kviečiame prisijungti naujus nestandartinius modelius, savo pavyzdžiu skatinti ir kitus nebijoti savo išskirtinio kūno, jo ypatybių,“ – pasakoja pašnekovė.

Traumos ar negalia nesužlugdė

„Mes vertiname kiekvieno asmens pasirinkimą kalbėti žodžiu ar veiksmu, nuotrauka, o gal žinute socialiniuose tinkluose. Gerbiame ir palaikome kiekvieno žmogaus laisvą valią išsakyti ir parodyti savo požiūrį ar įsitikinimą,“ – pabrėžia agentūros įkūrėja.

Agentūroje veikia ne tik modeliai, bet ir unikalūs, įkvepiantys pranešėjai, žmonės, kurių negalia ar patirtos traumos ne sužlugdė, o priešingai – sustiprino. „Mūsų pranešėjų tikslas yra drąsinti, dalintis stiprinančiomis patirtimis. Jų veikla ne tik negalią turintiems asmenims, bet ir visiems žmonėms tampa pavyzdžiu, kad susidūrus su gyvenimo sunkumais nereikia nuleisti rankų,“ – tikina E.Navickienė.

Užkrečiantis pavyzdys likimo nuskriaustiems

„Mūsų pranešėjai vykdo savo veiklas, dirba, sportuoja, dalyvauja įvairiuose projektuose, tačiau mes norėtumėme tapti platforma, kuri jungtų ne tik modelius, bet ir žmones, galinčius savo pavyzdžiu pristatyti negalią, išskirtinumą, stiprybę“ – sako pašnekovė. Pasak jos, tai viena priežasčių, kodėl nusprendė prisijungti prie „Poveikio akademijos“.

„Poveikio akademija“ yra Lietuvos socialinio verslo asociacijos organizuojama socialiniam verslui skirta intensyvi trijų mėnesių trukmės programa, kurios dalyviai mokosi finansinio tvarumo, aiškinasi, kaip plėtoti verslą, sėkmingai komunikuoti kuriamą vertę ir kitų dalykų, aktualių socialinių verslų steigėjams.

„Nors esame orientuoti į švietimą apie negalią, kiekvieno išskirtinumus ir socialinę edukaciją, mes vis tiek esame verslas ir norime įgyti žinių, reikalingų sėkmingam jo vystymui, plėtrai. Norisi kurti darbo vietas, galėti „Hero Talents“ modeliams kurti išties kokybiškus portfolio,“ – sako agentūros įkūrėja.

Agentūros "Hero Talents" nuotr./Modelis su negalia
Agentūros "Hero Talents" nuotr./Modelis su negalia

„Poveikio akademijoje“ šiemet dalyvauja 12 Lietuvos socialinio verslo įmonių, kurioms organizuojamos 4 ekspertinės mokymų sesijos, užtikrinama individuali mentorystė, konsultacijos. Programos pabaigoje geriausiai įvertintas socialinio verslo pristatymas laimės finansinį „Luminor“ banko paskatinimą – 3000 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis