„Festivalis supažindins su mieste gyvuojančia mada per penkias temas: aprangą, skonį, hobį, išvaizdą ir mados renginius. Dėmesys bus skiriamas ne tik aprangos parduotuvėms ir grožio salonams, bet ir restoranams, kavinėms, barams, madingam laisvalaikiui, gyvenimo būdui, mados vakarėliams ir net madingoms sportinėms veikloms”, – vardijo viena iš „Fashion Vilnius” organizatorių Ieva Rimkutė.
Pasak I.Rimkutės, šiuo metu dėliojama festivalio programa, tačiau jau dabar aišku, kad antrąjį rugsėjo savaitgalį Vilniuje bus gausu mados pristatymų ir instaliacijų, vakarėlių, parodų, iniciatyvų, susijusių su kinu, skaniu maistu ir kitais įdomiais dalykais.
Organizatorių teigimu, renginys festivaliu vadinamas dar ir todėl, kad jo metu vyks keli didelio masto specialieji renginiai – Lietuvos grožio profesionalų asociacijos (LGPA) inicijuota grožio inovacijų paroda Vilniaus rotušėje „Fashion Vilnius EXPO” ir grožio profesionalams rengiamas konkursas „Fashion Vilnius STYLE”.
„Lietuvoje trūksta į grožio profesionalus orientuotų renginių, todėl parodos ir konkurso iniciatyvos sukurtos tiems, kas nori pristatyti produktus ir paslaugas išskirtinėje erdvėje. Kita vertus, renginiai bus skirti ir visiems grožio profesionalams, jie turės progą susipažinti su išskirtinėmis grožio naujovėmis ir stiliaus tendencijomis. Žinoma, visa tai bus prieinama ir mados bei grožio entuziastams, kitaip tariant – visiems, kam aktualu ir įdomu”, – pasakojo Lietuvos grožio profesionalų asociacijos prezidentė, profesionali įvaizdžio stilistė Karolina Taraškevič.
Organizatoriai viliasi, kad ilgainiui „Fashion Vilnius” taps kasmetiniu didžiausiu sostinėje vyksiančiu mados renginiu.
TAIP PAT SKAITYKITE: 8 įdomiausios rudens-žiemos mados reklaminės kampanijos