Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Spintos atnaujinimas: kaip išvengti bankroto?

Nesvarbu, kiek dažnai jus užplūsta noras atsinaujinti, verčiau nepasiduoti įkarščiui ir kliautis racionaliomis taisyklėmis. O pagrindinė taisyklė labai paprasta - spintos lentynas reikia pildyti vadovaujantis pusiausvyros principu: čia – išleisti, ten – pataupyti.
ShopSpy leidinio nuotr., stilinga moteris
„Laima“ priedas „ShopSpy“ / Tomas & Lukas nuotr.
Kam išleisti?

Drabužiams ir aksesuarams, kuriuos dažnai dėvėsite ar naudosite. Spręskite pagal savo gyvenimo būdą – tai gali būti lengvutis lagaminas arba klasikiniai juodi laiveliai.

Geriems džinsams. Rinkitės tamsius ir be išraiškingų detalių: tokie tiks prie bet kokio viršaus, išgelbės situacijoje „nėra ko apsirengti“, o kojos ir sėdynė atrodys dailesnės. 

Drabužiams, kurie guli it nulieti (arba siūti specialiai jums). Jie savaime atrodo prabangiau. Jei tokių rasite, imkite du.

Priešingai nei klasikinės spalvos, ryškios ateina į madą ir greit išeina. Ar prisimenate, kokią spalvą visi vadino „naująja juoda“ 2003-aisiais? 

Klasikinių spalvų (juodos, baltos, pilkos, smėlio) drabužiams. Skamba nuobodžiai? Bet jos neišeis iš mados artimiausią dešimtmetį, o monotoniją pagyvins ryškūs aksesuarai. 

Viršutiniams drabužiams. Mūsų klimato sąlygomis jų reikia devynis mėnesius per metus, o geras apsiaustas ar idealiai sukirptas paltas iš kokybiško audinio bus nešiojami ilgai. 

Kokybiškiems apatiniams, ypač liemenėlei. Nepainiokite tų, kurie skirti gundyti, ir tų, kurie padeda suformuoti figūrą. Geriausi apatiniai tie, kurie iš principo nematomi. 

Universalių spalvų batams ir rankinėms (smėlio ir juoda – puikus pasirinkimas, visa kita – pagal galimybes), geram laikrodžiui.  

Kam pataupyti?

Daiktams, kurie dažnai keičiami. Trikotažinės kojinaitės, sportinės kelnaitės, apatiniai marškinėliai – jie retai nešiojami ilgiau nei sezoną. 

Madingiems papuošalams. Jei negalite atsispirti žvėriukų ar paukščiukų figūrėlėms, madingoms vieną sezoną, o paskui atsibostančioms, pirkite bižuteriją. 

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Raf Simons 2015 m. pavasario-vasaros kolekcijos modelis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Raf Simons 2015 m. pavasario-vasaros kolekcija

Diržams. Jie taip pat tamposi, skylutės praranda standumą, oda – faktūrą. Mados tendencijos šioje srityje irgi per dažnai keičiasi, kad vertėtų investuoti.  

Mados „topams“. Neretai tendencija tveria ne ilgiau kaip metus, taigi, jiems praėjus, galėsite be sąžinės graužimo nunešti drabužius į „H&M“ konteinerį ir dar gauti nuolaidų kuponą. 

Spalvingiems drabužiams ir aksesuarams. Kitaip nei klasikinės spalvos, ryškios ateina į madą ir greit išeina. Ar prisimenate, kokią spalvą visi vadino „naująja juoda“ 2003 m.? 

Blizgučiams, šventiniams ir sezoniniams drabužiams. Naujametinę suknelę, nusagstytą žvyneliais, ir norisi vilkėti tą vieną vakarą. Puiki proga sutaupyti. 

Maudymosi kostiumėliams. Saulė, smėlis ir sūrus arba chemiškai dezinfekuotas vanduo vienodai sugadina ir brangų, ir pigesnį variantą. 

„Scanpix“ nuotr./„Mercedes-Benz“ paplūdimio madų savaitė
„Scanpix“ nuotr./„Mercedes-Benz“ paplūdimio madų savaitė

Vis dar dvejojate, ar pirkti? Štai dar keli patarimai, kurie (galbūt) padės apsispręsti.

1. Palaukite išpardavimo ar specialių akcijų. Metai iš metų jos vyksta beveik tuo pačiu metu, taigi – kalendorius žinomas, belieka tik planuoti.

2. Paieškokite panašaus daikto (jums) neįprastose vietose: pavyzdžiui, sporto ir klubinių prekių parduotuvėse, komisuose ar tinklams nepriklausančiose parduotuvėse. 

3. Apskaičiuokite vieno karto kainą: padalykite daikto kainą iš kartų, kiek jį naudosite. Gali paaiškėti, kad kašmyro paltas galiausiai kainuos pigiau nei sykį užsivilkta proginė suknelė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos