Vienas giliausių praėjusio dešimtmečio pokyčių mados pasaulyje buvo kuklių sportinių batelių iškilimas ir tapimas normaliais, prie visko derančiais batais, rašo Vogue.com. Ne tik bėgimo kelnės ir mėlyni džinsai, bet, tiesą sakant, viskas – nuo tvarkingų kostiumų iki slidžių suknelių. Šiame judėjime dizainerė Stella McCartney buvo nuo jaunų dienų – jos partnerystė su sporto prekių ženklu „Adidas“ prasidėjo dar 2005-aisiais.
Ateinančio šaltojo sezono kolekcijoje dizainerė S.McCartney modelius apavė savo naujaisiais Loop sportiniais bateliais, kurie specialiai sukurti taip, kad būtų išvengta toksiškų klijų naudojimo. O derino juos – su viskuo, įskaitant ir ilgas sukneles.
Dizainerės požiūris į tvarumą, ypač jos politika gyvūnų klausimu, yra didžiausias jos indėlis į šiandienę madą.