Stiliaus ekspertai: šią klaidą kostiumuoti vyrai daro itin dažnai

Kartais neužtenka turėti gražų kostiumą – svarbu, kaip jį dėvite. Laimei, tai nereiškia, kad turite išleisti begalę pinigų siuvėjams; labai paprasta pagerinti įvaizdį kelių aksesuarų pagalba.
Davidas Gandy
Davidas Gandy / „Scanpix“/ „PA Pictures“ nuotr.

Pasak siuvėjo Willo Davisono, „gražūs marškiniai, kaklaraištis ir švarko fantazija gali stipriai pakeisti įvaizdį“, rašoma uk.businessinsider.com. Tačiau „Jack Davison Bespoke“ įkūrėjas sakė, kad yra viena klaida, kurią vyrai daro labai dažnai – jie renkasi tokios pačios spalvos švarko nosinaitę, kaip ir jų kaklaraištis.

„Dauguma vyrų žūtbūt stengiasi parinkti švarko nosinaitę, identišką kaklaraiščiui, tačiau mums tai nelabai patinka“, – sako W.Davisonas. Jis siūlo: „Pasirinkite vieną iš kaklaraiščio arba švarko spalvų ir pasistenkite, kad švarko nosinaitės spalvos būtų panašios, tačiau ne visiškai vienodos.“

Londono siuvėjai nevieninteliai nemėgsta identiškų aksesuarų. „Viena didžiausių švarko nosinaičių nuodėmių – kai jos yra tokios pat kaip ir kaklaraištis; lyg jie būtų vieno komplekto dalis“, – „FashionBeans“ sakė Danas Rookwoodas, JAV „Mr Porter“ redaktorius.

©Instagram/mr.erbil nuotr./Vyrukai iš Erbilio
©Instagram/mr.erbil nuotr./Vyrukai iš Erbilio

„Švarko nosinaitė turėtų būti naudojama pridėti įdomumo spalvų ir rašto atžvilgiu“, – papildė vyras.

Švarkų nosinaičių gamintojai „Rampley & Co“ sutinka. „Jei jūsų švarko nosinaitė yra raštuota, rinkitės vieną iš tų spalvų ir derinkite ją su pagrindine kaklaraiščio spalva“, – savo tinklapyje teigia kūrėjai. Trumpiau tariant – švarko nosinaitė turi papildyti jūsų įvaizdį, o ne derėti (ar nederėti) prie jo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis