Plaukų ir makiažo meistrai siūlo įvaizdį, kuriam nereikia filtro

Kad į „Facebook“ sudėtas gyvenimas nebeatrodytų šimtąkart šaunesnis nei tikrasis, o „Instagram“ nuotraukos pavyktų iš pirmo karto, stiliaus meistrai siūlo socialiniuose tinkluose kuriamą savąjį aš įvaizdį perkelti į realų čia ir dabar, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Stiliaus meistrų įvaizdis, kuriam nereikia filtro
Stiliaus meistrų įvaizdis, kuriam nereikia filtro / Lauros Norinkėvičiūtės / lauranorii.com nuotr.

Spalvos: painstagramintas efektas

Skaniomis vaisių sulčių spalvomis švytintys plaukai – tai šių metų spalvinės tendencijos, pasižyminčios pasteliškumu ir prigesintais tonais.

„Parinkome modeliams tas spalvas, kurios tinka pagal spalvinį konkretaus žmogaus tipažą, ir kartu drąsiai išreiškėme šiųmečius trendus: norime parodyti, kokios išraiškingos ir kartu kasdieniam nešiojimui yra tinkamos šiltos ir šaltos pastelės spalvos – ta mados banga, kuri dabar vyrauja visame pasaulyje“, – apie vyriškų ir moteriškų įvaizdžių „UNISON Lab4“ kolekciją „Insta dreams“ sako meistrė Viktorija.

Lauros Norinkėvičiūtės / lauranorii.com nuotr./Stiliaus meistrų įvaizdis, kuriam nereikia filtro
Lauros Norinkėvičiūtės / lauranorii.com nuotr./Stiliaus meistrų įvaizdis, kuriam nereikia filtro

Nuo švelniai kreminės rožinės iki prigesinto vario ir medaus blondinės: spalvos, tarsi pakoreguotos „Instagram“ filtrais, tačiau ant jų drąsiai galėtumėte dėti grotažymę #nofilter, nes iš tiesų spalvos tokios ir yra – nežemiškos, vibruojančios, paslaptingos.

Kirpimai: lengvai, gyvai, žaismingai

„Jei reikėtų trumpai apibūdinti šios kolekcijos merginų kirpimus ir šukavimus – būtų kasdien pritaikytas „atostogų režimas“: plaukai nerūpestingai krintantys, laisvos bangos ir lengvi iškarpymai, kuriuos paprasta formuoti ir prižiūrėti“, – pasakoja viena kolekcijos kūrėjų, meistrė Inga.

Nors dažnai kirpčiai pasirenkami tam tikriems veido trūkumams slėpti, tik ne šį sezoną: kirpčiai karaliauja moteriškuose kirpimuose – nuo įžambių, asimetriškų iki tiesių.

„Jei pasirinksite diagonalius kirpčius, į kirpėjo kėdę galėsite sėsti rečiau, o štai griežtesnė kirpčiukų linija reikalaus ir dažnesnės priežiūros – bent kartą per mėnesį“, – pataria meistrė Justina.

Kalbėdamos apie vyriškus kirpimus meistrės Ina ir Deimantė siūlo rinktis nuo laisve alsuojančių ir akį traukiančių garbanų iki griežto ir vyriško, menininko „House of Malakai“ estetikos įkvėpto trumpo kirpimo: „Pasirinkusios itin skirtingus modelius ir pritaikiusios jiems du visiškai priešingus kirpimus, norėjome padrąsinti ir įkvėpti vyrus ieškoti unikalaus savojo „aš“, nebijoti keistis, žaisti ir būti kitokiais.“

Žibančių žvaigždžių makiažai

Mados podiumas ir Insta tendencijos įkvėpė ir merginų makiažus.

Pasak juos kūrusios vizažo meistrės Emmos, šie makiažai skirti jaunatviškoms, išsiskirti ir sužibėti trokštančioms vasaros vakarėlių ar festivalių mėgėjoms.

„Tačiau kolekcijoje dominuojančios makiažo tendencijos bus aktualios ne tik vasarą, bet ir šaltuoju sezonu: natūraliai atrodanti, produktais neperkrauta oda, spalvinė gama, ryškūs grafiniai akcentai, lengvai padūmavusios akys, gausios blakstienos, rausvi skaistalai ir maksimaliai pabrėžiami individualūs bruožai“, – sako meistrės.

Vis dėlto pats didžiausias akcentas – priklijuojamos detalės: ant veido žaismingai pabirusios žvaigždutės, pasak Emmos, yra tikras visų šių metų makiažų hitas. Kaip ir „Mortash“ kurtoje aprangoje – tiek vyriškoje, tiek moteriškoje – akį traukiančios ryškios emblemos: žaismingo ir veržlaus įvaizdžio deklaracija ne socialiniams tinklams, bet tikrajam gyvenimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis