Stilingas ruduo: 5 populiariausios rankinės ir prie jų derantis įvaizdis

Kol aksesuarų vasara kūrė gražias ir įkvepiančias iliuzijas, masinančias savo spalvomis ir formomis bei leidusi pasijusti tarsi vaikui, atsidūrusiam pyragėlių fabrike, staiga atvėsęs oras ir atsliūkinęs ruduo priverčia mus vėl susiimti, susikaupti ir atsigręžti į laikui atsparesnę madą bei žiemišką eleganciją.
 „Chloé“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas.
„Chloé“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas. / „Scanpix“ nuotr.

Juk ne veltui būtent rugsėjis tituluojamas mados mėnesiu – svarbiausiu atspirties tašku metuose. Turbūt pripažinsite ir tai, kad kartais naujus planus ir pažadus sau lengviau susidaryti ne prieš Naujuosius, o artėjant mokslo metams, net jei senokai lankėtės mokykloje ar universitete ir iš viso pamiršote, kaip tenykščiai suolai kvepia. Rugsėjis – puikus metas traukti dairytis naujos rankinės arba prisiminti spintoje dūlėjusią seną. Atrinkę penkias rudens mados savaitės podiumuose demonstruotas rankines, priderinome ir skirtingus aprangos tipus.

1. Ruda delninukė ir naujoji miesto romantika

Toks urbanistinis derinys (paįvairintas šiuolaikinėmis skaitmeninėmis technologijomis margintu sijonu ir bene labiausiai „ant bangos“ esančio modelio batų) yra itin komfortiškas ir neleis pavargti, bėgiojant iš vieno susitikimo į kitą.

Tuo tarpu niekas netrukdo prisiekusiai miestietei ir dar karjeristei atskleisti savo romantiškosios pusės – pasirinkite pastelinį vilnos ar kašmyro megztinį su originaliu, pavyzdžiui, ryškaus šilkinio audinio pamušalu. Na, o ruda, „oversized“ stiliaus delninukė primena: metas atsiriboti nuo vartotojiškumo, pamėginti išpažinti minimalizmo tendencijas ir dėtis į savo krepšelį tik būtiniausius daiktus. Ar tikrai jums reikia plaukų rako, dviejų šepečių ir sunkaus žurnalo, kurio taip ir neatsiversite? Geriau įsigykite „Amazon Kindle“ aplikaciją ir nemokamai skaitykite klasikinės literatūros knygas savo išmaniajame!

„Scanpix“ nuotr./Iš kairės: „Gucci“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas. Dešinėje: rausvas „Mason by Michele Mason“ megztinis, „Givenchy Antigona“ delninė, indų dizainerio Manish Arora sijonas bei „Modcloth“ batai.
„Scanpix“ nuotr./Iš kairės: „Gucci“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas. Dešinėje: rausvas „Mason by Michele Mason“ megztinis, „Givenchy Antigona“ delninė, indų dizainerio Manish Arora sijonas bei „Modcloth“ batai.

2. Pailga rankinė – nuotykių ieškotojai

Nežinia, kodėl, tačiau detektyvus mes visad įsivaizduojame kaip kokius plačiapečius vyrukus, susisupusius į smėlio spalvos lietpalčius arba tamsius apsiaustus. Metas leistis į naujų potyrių ar atradimų paieškas ir jums – traukite nuo pakabos savo lietpaltį, apsaugosiantį nuo rugsėjo vėjų bei kritulių, patogius džinsus ir neutralesnius, tačiau originalius batus (šio sezono hitas – marginti platforminiai batai arba kitos spalvos batų platforma, pvz., rudos ir baltos derinys).

Taip pat skaitykite: Madingi ir praktiški rudens sezono batai

Į madą įsiveržė nauja rankinės forma – pailga ir ovali, šiek tiek primenanti sportinį krepšį (o tai – didžiulis privalumas, vadinasi, talpu), tik, savaime suprantama, pagaminta iš standžios ir sodrios spalvos odos. Chaki, burgundiško vyno, tamsios medienos bei visi rusvi tonai karaliauja šį rudenį.

„Scanpix“ nuotr./Viduryje: „Céline“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas. Šonuose: „Babette“ lietpaltis, „Marc by Marc Jacobs“ rankinė, pilki „True Religion“ džinsai ir „Revolve Clothing“ batai.
„Scanpix“ nuotr./Viduryje: „Céline“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas. Šonuose: „Babette“ lietpaltis, „Marc by Marc Jacobs“ rankinė, pilki „True Religion“ džinsai ir „Revolve Clothing“ batai.

3. Secesijos žvilgesys, rokas ir ruduo

Mada amžinai pilna kultūrinių, sociologinių ir istorinių nuorodų, imitacijų bei kopijų, įkvėpimo – tik spėk šias visas sąsajas atsekti! Ko kito, nei per kraštus lipančio augalinio dekoro iš „Dolce & Gabanna“ vyrukų, nė negalima tikėtis, nes kasmet jie pristato tą patį ir tą patį – Sicilijos, viduramžių bažnyčios, Bizantijos, Italijos kaimo įkvėptas interpretacijas, tačiau kelia nuostabą tai, kad gausiai dekoruota rankinė savo vietą parduotuvėse išsikovojo ir yra randama (nors ir ne taip dažnai, bet toli gražu ne retai) greta klasikinių geometrinių, trapecijos ar stačiakampio formos rankinių.

Siūlome į tokį dekorą nenumoti ranka ir pažvelgti į jį pro pageltusių medžių lapų prizmę: medžiams nusidažius ryškiai raudonomis, rusvomis bei žaliomis spalvomis, tokie atspalviai galėtų atrasti savo vietą ir jūsų drabužinėje. O kad nebūtų per saldu, viską pataisys šiek tiek dirželių, kniedžių, tamsios odos ir roko nuotaikos.

„Scanpix“ nuotr./Kairėje: „Dolce & Gabanna“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas. Dešinėje: „MM6 by Maison Martin Margiela“ megztinis, Marco de Vincenzo plisuotas sijonas, „Nasty Gal“ aulinukai, „Tak.Ori“ megztos pirštinės, „Black“ pirštinės be pirštų, „Dolce & Gabanna“ rankinė.
„Scanpix“ nuotr./Kairėje: „Dolce & Gabanna“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas. Dešinėje: „MM6 by Maison Martin Margiela“ megztinis, Marco de Vincenzo plisuotas sijonas, „Nasty Gal“ aulinukai, „Tak.Ori“ megztos pirštinės, „Black“ pirštinės be pirštų, „Dolce & Gabanna“ rankinė.

4. Švari ir tyra paprastumo estetika

Ar ir jums yra taip nutikę, kad sutiktos moterys (seniai matytos draugės ar tiesiog išsiilgtos stilingos pusseserės), kurios, rodėsi, visą gyvenimą bus ištikimos juodai spalvai, staiga ėmė ir ant pakabų susikabino vien baltus bei kreminių atspalvių drabužius? „Gana tos juodos, renkančios dulkes ir plaukus“ – vienas argumentas. „Balta – tokia lengva, maloni ir gaivi“ – kitas. Neperšame jums sniego tonų, tačiau jei širdelė suspurdo smarkiau, užmeskite akį į olandės merginos, Ivanos Carpio, tinklaraštį „Love Aesthetics“, kuriame ji dalinasi neutralaus minimalizmo viršūne – mados bei dizaino pavyzdžiais. Garantuojame, minimalistiniam baltam krepšiui ir jūs neatsispirsite...

„Scanpix“ nuotr./Viduryje: „Chloé“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas. Šonuose: „3.1 by Phillip Lim“ megztinis, Tom Ford rankinė, „Diesel“ šalikas, „Lipsy UK“ bateliai bei „J Brand“ smėlio spalvos džinsai.
„Scanpix“ nuotr./Viduryje: „Chloé“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas. Šonuose: „3.1 by Phillip Lim“ megztinis, Tom Ford rankinė, „Diesel“ šalikas, „Lipsy UK“ bateliai bei „J Brand“ smėlio spalvos džinsai.

5. Bohemiškoji pusė ir duoklė amatams

O dabar – apie tinklą, kurio dvimetrines reklamas galime matyti ir Lietuvos reklaminiuose stenduose. Taip, tai – „Burberry Prorsum“, mados tinklas, griežtai įsikibęs klasikinių britiškų tradicijų, tačiau nebijantis būti atviras naujovėms bei eksperimentams. Regis, tai ir yra sėkmės formulė – net drastiškiausi sprendimai (kaip, pavyzdžiui, rėkiančių spalvų it folija blizgančiais lietpalčiais apvilktos merginos ar šio sezono kilimus primenantys pončai bei ištapytos rankinės) atranda savo kelią į mados kritikų širdis ir neilgai trukus tampa mielai kopijuojama tendencija. Meniškai ištapyta rankinė – tiesiai į dešimtuką. O jei tai – pernelyg drąsu, meskitės ant peties suveržiamą kuprinytę ir pasipuoškite skrybėle.

„Scanpix“ nuotr./Iš kairės: „Burberry Prorsum“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas. Dešinėje: marga „Etro“ rankinė, Jimmy Choo ilgaauliai ant aukštų kulnų, Alexander Wang rankinė, „Jades24“ susiaučiamas megztinis, „Saint Laurent Paris“ odinis švarkas, pilkos „The Row“ kelnės.
„Scanpix“ nuotr./Iš kairės: „Burberry Prorsum“ 2014-2015 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatymo fragmentas. Dešinėje: marga „Etro“ rankinė, Jimmy Choo ilgaauliai ant aukštų kulnų, Alexander Wang rankinė, „Jades24“ susiaučiamas megztinis, „Saint Laurent Paris“ odinis švarkas, pilkos „The Row“ kelnės.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis