Stilingos šventės: 3 puošnūs vyro įvaizdžiai

Stiliaus klausimai tapo labai svarbūs ne tik moterims, bet ir vyrams. Tačiau daugelis vyrų vis dar mano, kad tas pats kostiumas, kurį dėvi kasdien, tik su kitais marškiniais – puiki apranga darbo vakarėliui ar draugų organizuojamoms šventėms. Mieli vyrai, šventes pasitikite stilingi: pasirūpinkite savo plaukais, barzda, apranga, skaniai kvepėkite.
Šventinis vyrų įvaizdis
Šventinis vyrų įvaizdis / Redijaus Anikanovo nuotr.

Šventinis kostiumas turi būti kokybiškas

„Naujas, gero kirpimo, prie progos derančio audinio kostiumas bus ne tik solidi apranga, bet ir užtikrins jūsų pasitikėjimą savimi“,– pabrėžia kompanijos „Suitsupply“ atstovas Gediminas Petrauskas.

Trys skirtingi kostiumai – trys skirtingi įvaizdžiai, su kuriais ne tik jausitės tinkamai pasiruošęs šventiniam vakarui, bet ir atrodysite stilingai.

  1. Smokingas yra nepakeičiama apranga solidiems, griežtai etiketo besilaikantiems vyrams. Tai dažniausias aprangos kodas vakare vykstančioms šventėms. Jis reiškia pasitikėjimą savimi ir eleganciją.
    Redijaus Anikanovo nuotr./Šventinis vyrų įvaizdis
    Redijaus Anikanovo nuotr./Šventinis vyrų įvaizdis
     
  2. Klasikinis kostiumas, kurį savo spintoje privalo turėti kiekvienas vyras, – visada geras sprendimas. Formalioje šventėje ir aplinkoje puikiai tiks vienspalvis audinys. Norintiems atrodyti nekasdieniškai ir moderniai išsiskirti padės nestandartinis kostiumo atspalvis.
     
  3. Neformalioje aplinkoje griežtų taisyklių nėra. Tam puikiai tinka ryškūs, dryžuoti, languoti kostiumai. Na, o jei esate kiek subtilesnis, pasirinkite skirtingo audinio švarką ir kelnes. Su kontrastinga apranga atrodysite žaismingai ir atsipalaidavęs.
    Redijaus Anikanovo nuotr./Šventinis vyrų įvaizdis
    Redijaus Anikanovo nuotr./Šventinis vyrų įvaizdis

Plaukai ir barzda turi būti tvarkingi

Lietuvoje šukuosenų mados mažai skiriasi nuo pasaulio tendencijų. Vis dar dominuoja ilgesni plaukai viršugalvyje, glotnus tvarkingas kirpimas ir visiška priešingybė – netvarkinga šukuosena.

Pasirinkus šukuoseną su ilgesniais plaukais viršugalvyje, galima žaisti juos sušukuojant. Šiemet ypač madinga plaukus šukuoti ant šono, o jei plaukai pakankamai ilgi, net ir atgal.Taip galite sukurti tvarkingą šiuolaikinio vyro įvaizdį.

Klasikinis kirpimas, kaip ir klasikinis kostiumas, niekada neišeis iš mados. Trumpas, su viršugalvyje nežymiai ilgesniais plaukais kirpimas puikiai tinka vyrams, mėgstantiems atrodyti paprastai ir solidžiai. Svarbiausia nepersistengti naudojant plaukų priežiūros priemones. Plaukų želė šiemet nebemadinga.

Mėgstantiems pašėlusio vyro įvaizdį patariama rinktis tariamai netvarkingą kirpimą. Tai šukuosena, kurią dažniausiai renkasi vyrai norėdami išreikšti save ir pabrėžti savo atsipalaidavimą. Svarbiausia taisyklė: kirpimas neturi atrodyti bet kaip, lyg ką tik išlipus iš lovos.

Barzda yra nė kiek ne mažiau svarbi vyro įvaizdžio dalis. Ji simbolizuoja vyriškumą ir jėgą, atskleidžia vyro charakterį ir parodo stiliaus pojūtį.

Taip pat skaitykite: Plaukų stilisto Andriaus Valaičio šukuosenų kolekcija – nesaldžiam vyrui

„Tiek šukuosena, tiek barzdos forma turi derėti prie veido ir plaukų kirpimo“,– pataria „Woxx Barbers“ vyriškų kirpimų meistras Raimondas Pasternackis.

Ovaliam veidui labiausiai tiks ilgesnė barzda. Ant smakro turėtų būti palikti ilgesni plaukai, o ant skruostų – trumpesni. Tuomet vyro veidas atrodys gražiau, kiek pailgas.

Priešingai derėtų elgtis pailgo veido vyrams. Skruostai turi būti padengti ilgesniu plauku, o ant smakro patrumpinti. Auginantiems barzdą ir norintiems, kad ji atrodytų tinkamai, ją prižiūrėti padės vyriškų kirpimų meistrai.

Taip pat skaitykite: Darniam gyvenimui: moterys, jei sutikote tokį vyrą, nepaleiskite jo

Sėkmingo vyro paslaptis neatsiejama nuo jo suformuoto įvaizdžio. Tad savo kelią į sėkmę pradėkite dar nesibaigus šiems metams. 

Pasižvalgykite po galeriją:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis