Stilingų daiktų lobynas: iš Vakarų Europos atvežti garsių prekių ženklų daiktai čia kainuoja perpus mažiau

Vasara baigiasi, tuoj darysime inventorizaciją spintose ir ieškosime būdų atnaujinti savo garderobą. Vieni skubės matuotis naujų kolekcijų, paakinti vitrinose išstatytų ryškiomis spalvomis aprengtų manekenų. Kiti kantriai lauks nuolaidų, nes aukštos drabužių bei avalynės kainos prekybos centruose ne visada atitinka jų kokybę ir tenkina ne kiekvieną pirkėją.
„My Outlet“ išparduotuvė
„My Outlet“ išparduotuvė / Organizatorių nuotr.

Būdų atsinaujinti yra ir daugiau – išradingi tikrų perlų sugeba rasti dėvėtų drabužių parduotuvėse, keliaujantys parsiveža iš užsienio, nebijantys rizikos siunčiasi internetu.

Pirkėjai laukia nuolaidų arba ieško alternatyvų

Šiandien paklausėme 15min skaitytojų, kur drabužius ir avalynę dažniausiai perka jie. Iš 2992 dalyvavusių apklausoje 27% nurodė apsiperkantys prekybos tinkluose, vos keliais procentais mažiau – 23% – dėvėtų drabužių parduotuvėse, 15% – turguje. 14% apsiperka keliaudami užsienyje, 12% drabužius bei avalynę parsisiunčia internetu ir 10% jų ieško išparduotuvėse.

Išparduotuvės arba vadinami outletai – tikras išsigelbėjimas tiems, kas neturi didelių finansinių galimybių, tačiau dažnai ir čia esminis būna kokybės klausimas.

Kad kokybė pirkėjams svarbi ir jie nenori išmesti pinigų į balą kelis kartus vilkimam drabužiui, rodo ir kita portale 15min atlikta apklausa. Kokybę kaip lemiamą pasirinkimo aspektą nurodė net 68% apklausos dalyvių, kaina svarbesnė pasirodė 28% skaitytojų.

Organizatorių nuotr./„My Outlet“ išparduotuvė
Organizatorių nuotr./„My Outlet“ išparduotuvė

Lentynose – tik iš Vakarų Europos atkeliavusios prekės

Tačiau ne visose išparduotuvėse kabo kiniškos prekės. Prieš metus Ukmergės gatvėje duris atvėrusi išparduotuvė „MyOutlet“ turi savo sėkmės priešistorę – tai padaryti paskatino prieš tai labai sėkmingai organizuotos „Fashion Flash” mugės. Jose buvo prekiaujama aukštos kokybės žinomų prekinių ženklų drabužiais bei avalyne išskirtinai iš Vokietijos.

Tiesa, mugėje buvo tik moteriškos prekės, tačiau ji sulaukė neįtikėtinos sėkmės. Jos formulę savininkai nusprendė perkelti į nuolatinę erdvę ir dabar Ukmergės g. įsikūrusi didžiulė parduotuvė „MyOutlet“ siūlo beveik 500 vardinių prekinių ženklų drabužių bei avalynės ne tik moterims, bet ir vyrams bei vaikams. Viskam taikoma iki 70% nuolaidos nuo reguliarios rinkos kainos ir nuolat skelbiamos papildomos akcijos.

„Visos prekės atvežamos tiesiai iš Vakarų Europos – ne iš Kinijos ar Lenkijos. Prekės yra to paties tiekėjo, kuris turi išparduotuves Vokietijoje. Tad tikrai norėčiau paneigti mitą, kad į Lietuvą kaip į trečiarūšę šalį atvežami tik tie daiktai, kurie kitur neparsiduoda. Pas mus ateina tos pačios prekės, kuriomis partneriai prekiauja Vokietijoje“, – sako parduotuvės vadovas Vadimas Kuzminas.

Organizatorių nuotr./„My Outlet“ išparduotuvė
Organizatorių nuotr./„My Outlet“ išparduotuvė

Vilioja išskirtiniai prekių ženklai

Anot parduotuvės vadovo, „MyOutlet“ galima rasti visus žinomus Lietuvoje prekės ženklus ir tuos, kurie dar iki mūsų šalies neatėjo. Tai „Adidas“, „Nike“, „Asics“, „Reebok“, „New balance“ – galite įsigyti ne tik šių ženklų tekstilės gaminių, bet ir avalynės.

Čia rasite kokybiškų „Jack & Johns“, „Selected“, „Teemberland“, „Lacoste“ darbužių bei avalynės. „Kategorijų pas mus yra įvairiausių – nuo sportinių iki kasdieninių ir žieminių, striukių, kelnių, apie 1000 kvadratų parduotuvės plote prekių yra pakankamai visiems – pilnas asortimentas“, – tikina pašnekovas.

Ne paslaptis, kad mažose išparduotuvėse galima rasti vos porą vieno dydžio tos pačios kategorijos prekių. V.Kuzminas sako siekiantis prekėmis užpildyti visą parduotuvę, nupirkus vieną prekę į jos vietą iš karto padedama kita, mat sandėlys niekada nebūna tuščias. Prekės išdėliojamos pagal sezoną, o rudens–žiemos prekių lentynose jau bus nuo rugsėjo antros pusės.

Organizatorių nuotr./„My Outlet“ išparduotuvė
Organizatorių nuotr./„My Outlet“ išparduotuvė

Tikras lobynas stilingų daiktų medžiotojams

Pasidomėjus, kaip į šios išparduotuvės tinklą Vokietijoje atkeliauja prekės, V.Kuzminas teigia, kad aplinkybių būna įvairiausių. Pasibaigė sezonas, kažkur neišsipardavė, užsidarė tinklas, pačios gamyklos padarė perteklinę gamybą arba jų užsakovas dėl kažkokios priežasties atsisakė prekių.

„Dėl to daiktai vieni gali būti pigesni, kiti brangesni. Mes nuolat darome monitoringą ir jei matome, kad prekė ilgiau kabo, jai vėl darome nuolaidas. Šiame versle kaina ne visada būna vienoda, ji dažnai priklauso nuo prekės ženklo. Dar gali būti ta pati prekė, gauta skirtingu laiku. Štai, pavyzdžiui, klasikiniai sportiniai bateliai, kurių modelis leidžiamas jau 10 metų. Jų vienų metų kolekcijos neatskirsi nuo kitų metų, bet senesnės kolekcijos modelio kaina bus mažesnė. Atrodo identiškai, bet kaina gali skirtis“, – atskleidžia parduotuvės vadovas.

Tad iškilus poreikiui įsigyti naujus batus ar drabužį, V.Kuzminas pataria neskubėti jų pirkti prekybos centre. Naujos kolekcijos kainos paprastai būna užkeltos, o labai panašius galima įsigyti išparduotuvėje.

Striukė, anot pašnekovo, čia gali kainuoti ir 30 eurų, ir 140, jeigu yra odinė. „Turime ir aksesuarų – vyriškų diržų, krepšių, rankinių. Būna prekių, kurias leidžiame labai pigiai. Yra namų apyvokos krepšelis, pavyzdžiui, vonios kilimėlis iš fiber pluošto, kuris labai gerai sugeria vandenį, pardavinėjamas po 4 Eurus, pradinė kaina yra 20 Eurų“, – vardijo parduotuvės vadovas.

Organizatorių nuotr./„My Outlet“ išparduotuvė
Organizatorių nuotr./„My Outlet“ išparduotuvė

Parduotuvė turi savo gerbėjų ratą

Po „My Outlet“ lentynas vienos darbo dienos pabaigoje žvalgėsi bemaž vienodas skaičius ir vyrų, ir moterų. Pakalbinti prisipažino, kad mėgsta dažnai čia užsukti po darbo, mat kiekvieną dieną galima rasti ką nors naujo.

„Tikrai ne kiekvieną kartą perku, bet kartais labai suvilioja kaina – žinau, kad už tokią sumą tikrai tokio daikto neįsigysiu prekybos centre, – atviravo Juozu prisistatęs vidutinio amžiaus vyriškis. – Štai šiandien radau labai kokybiškus apatinius – koks audinys, vienas malonumas liesti. Žinau, kad gerai nešiosis. Ir net treji už 10 eurų! Žinot, man tie „brendai“ nelabai rūpi, ieškau kokybės.“

Tuo metu sportinių drabužių pakabas sklaidantis jaunuolis neslėpė ieškantis aprangos sportui. Rankose jau laikė išsirinkęs porą marškinėlių. „Man ši parduotuvė – tikras atradimas. Iš pradžių aprangos ieškojau kitose parduotuvėse, bet neslėpsiu, kad kainos šokiravo. O čia radau firminius „Nike“ marškinėlius – už vienų kainą nusipirksiu dvejus, bus pamaina. Jau matavausi ir pasidėjau prie kasos batelius – tas pats „Nike“ už 40 eurų. Kur taip galima rasti? Na ir kas, kad ne paskutinės kolekcijos“, – smagiai nusiteikęs kalbėjo vaikinas.

Iš matavimosi kabinos išnirusi mergina rankose laikė kelias pakabas su puošniomis suknelėmis. „Ieškau kuo pasipuošti per draugės vestuves. Jau turiu kelis variantus, belieka apsispręsti“, – švietė laimingas pirkėjos veidas. Šventiniam apdarui mergina buvo pasiruošusi išleisti 200 eurų, bet čia rado garsaus prekinio ženklo suknelę už 60 eurų, tad dar liks ir bateliams, ir vestuvinei dovanai.

Netoliese sukinėjosi ir merginos mama, kuri pasigyrė taip pat radusi kuo atnaujinti savo garderobą. Tačiau labiausiai džiaugėsi, kad čia randa savo dydžio drabužių. „Žinote, dabar parduotuvėse viskas tik „kūdoms“. O kaip rengtis „normalioms“ moterims? – nusikvatojo. – O čia randu. Negaliu sakyt, kad labai daug didesnių drabužių, bet tikrai išsirenku. Štai ir šiandien radau maudymosi kostiumėlį – kokybiškas, standus, pilvuką aptemps ir žinau, kad neišsitampys po pusmečio“, – patenkinta bėrė moteris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis