Stilistai rekomenduoja 3 pagrindinius šio sezono įvaizdžius

Vienas makiažo tendencijas, išsilaikiusias net keletą sezonų, pakeičia naujos. Metas pasižvalgyti.
Stilius: Hipių įvaizdis
Stilius: Hipių įvaizdis / „Goodlife photography“ nuotr.

Profesionalų konkurso metu „Figaro“ stilistai sukūrė 3 pagrindines ateinančiam sezonui rekomenduojamas stiliaus kryptis.

Fatališkų deivių, hipių arba hipsterių įvaizdžiai dominavo pasaulyje garsių namų mados pristatymuose. „Figaro“ specialistai siūlo vadovautis podiumo diktuojamomis tendencijomis, asmeniškai kiekvienam pritaikant tinkantį ir patinkantį įvaizdį.

Fatališka deivė – griežtas sklastymas, ryškios lūpos

„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: „Fatališka deivė“
„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: „Fatališka deivė“

Už stilingiausią įvaizdį „Figaro“ organizuojamame konkurse apdovanoti meistrai Jevgenijus Iljinas ir vizažistė Natalija Pavlova (Talinas) pataria šiemet rinktis fatališkos moteris įvaizdį.

Jų sukurtame makiaže viena aktualiausių šių dienų tendencijų – švytinti veido oda, natūralūs antakiai bei koralinės arba ryškios klasikinės raudonos lūpos.

„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: „Fatališka deivė“
„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: „Fatališka deivė“

Pagrindinis makiažo akcentas – akių kontūro linija. Jie teigia, kad tai puikiai dera su dizainerio Yve Saint Laurento pamėgtu moters įvaizdžiu: ryškinamos tik lūpos, kurios dera prie griežto aprangos stiliaus. Meistras Jevgenijus Iljinas siūlo vėl aktualų šlapių plaukų efektą – plaukus reiktų sušukuoti atgal arba su griežtu sklastymu per vidurį.

Hipių įvaizdis – balta oda, natūralumas

„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: Hipių įvaizdis
„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: Hipių įvaizdis

Už originaliausią įvaizdį apdovanotos meistrė Alisa Grigonytė ir vizažistė Gita Januškevičienė pasiūlė nusikelti į šiemet pagrindine stiliaus tendencija tapsiančius hipių laikus: lengvi audiniai, laisvi siluetai, kutai, gėlių motyvai, daugybė aksesuarų.

Geriausia 2015 metų „Figaro“ konkurso vizažistė Gita pataria dar nenustumti į šalį dūminio makiažo, kuris neapleidžia savo pozicijos madingiausių makiažų sąraše, tačiau šiemet jis turi tapti subtilesnis, derinamas prie skaisčios, kuo baltesnės odos.

Plaukų meistrė Alisa siūlo pabandyti naujovę – „splashlight” plaukų dažymo techniką, kuri sukuria įspūdį lyg vidurinę plaukų dalį apšviestų ryškūs šviesos spinduliai.

Taip pat skaitykite: Stiliaus patarimai: su kuo derinti tampres ir kada jų vengti

Šis horizantalus plaukų dažymo metodas panašus į „ombre”, tačiau yra ryškesnis, išraiškingesnis. Stilistai sutaria, kad natūralumas ir nerūpestingumas – tai pagrindiniai šių metų stilingų šukuosenų kriterijai.

Hipsterių ir 80-ųjų įvaizdis

„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: hipsterė
„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: hipsterė

Už techniškiausiai atliktą įvaizdį apdovanotas Jevgenijus Dranikas siūlo dar nepamiršti hipsterių. Šiuolaikinis hipsteris siekia gyventi, elgtis, atrodyti ir kalbėti priešingai nei aplinkiniai. Viskas, kas susiję su hipsteriu, pastaraisiais metais tiesiog rėkė: „Mums viskas vienodai!“.

Taip pat skaitykite: Stiliaus gidas: 5 aprangos deriniai moterims, nemėgstančioms aukštakulnių

„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: hipsterė
„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: hipsterė

Jevgenijus Dranikas pasiūlė grįžti į 80-uosius: metalinai atspalviai ir detalės, asimetriškos striukės iš 80-ųjų… „Būkite išskirtiniai ir nebijokite atrodyti drąsiai“, – teigia meistras.

„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: 80-ųjų įvaizdis
„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: 80-ųjų įvaizdis
„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: 80-ųjų įvaizdis
„Goodlife photography“ nuotr./Stilius: 80-ųjų įvaizdis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis