Stilistė J.Malakauskaitė pasidalijo 24 kurtais įvaizdžiais: kas tinka jaunoms ir kas vyresnėms moterims?

Kaip sako moterų stiliaus pokyčiais stebinanti grožio ir renginių erdvės „Selfstation“ įkūrėja, plaukų stilistė Jurgita Malakauskaitė, kartais moteriai, kad ji pražystų, jai užaugtų sparnai, tereikia tinkamo įvaizdžio – šukuosenos, pabrėžiančios jos veido bruožus, ir raudono lūpdažio. J.Malakauskaitė pasidalijo 24 naujausiais savo kurtais įvaizdžiais ir sudėliojo akcentus, kas labiau tinka jaunoms ir vyresnio amžiaus moterims.
Jurgitos Malakauskaitės kurti įvaizdžiai: moterų šukuosenos prieš ir po
Jurgitos Malakauskaitės kurti įvaizdžiai: moterų šukuosenos prieš ir po / Asmeninio archyvo nuotr.

Plaukų stilistė J.Malakauskaitė įsitikinusi, kad visi pokyčiai pirmiausia įvyksta žmogaus viduje, ir kad tik pakeisti šukuosenos čia neužtenka. Vis dėlto, pasak pašnekovės, plaukai prie to labai daug prisideda – nes jie yra energija. Kai ta energija pakinta, pasikeičia ir visa kita.

J.Malakauskaitė pasidalijo 24 naujais savo kurtais įvaizdžiais, iš jų matyti, kaip šukuosena keičia žmogų.

Paprašyta įvardyti, kas, jos manymu, labiau tinka jaunesnėms ir kas vyresnio amžiaus moterims, plaukų stilistė sakė, kad kiekviena situacija yra individuali, priklausanti nuo žmogaus tipo, veido bruožų ir kitų niuansų, tačiau pamėgino įvardyti, kas labiausiai tinka, ko labiau norisi moterims iki 30-ies ir ko sulaukus 60-ies.

„Taigi, kalbant abstrakčiai, nelendant į detales, sakyčiau, kad moterims iki 30-ies aktualiausios yra dažymo technikos. Jas, spalvas, atspalvius, kurie gali būti ir sintetiniai, ir pasteliniai, norisi išbandyti kur kas labiau nei kirpimus.

30–40 metų yra pats moters gražumas, kai plaukai turi būti ypač išpuoselėti ir labai gražūs. Jie gali būti ir ilgesni, ir banguoti, ir atliktas kirpimas.

60-ies moterys pradeda antrąjį gyvenimo etapą – jos vėl pradeda žydėti, atgyja.

Nuo 40-ies eina trumpesnių plaukų šukuosenos – karė, tiesios linijos, trumpų plaukų kirpimai. Nuo 50-ies, jei jau detaliai neskirstytume ir asmeniškai nežiūrėtume į kiekvieną žmogų, išlieka bob, bob karė kirpimai.

60-ies moterys pradeda antrąjį gyvenimo etapą – jos vėl pradeda žydėti, atgyja, pačios sau tampa gražios. Jos vėl labiau nori tokių kirpimų kaip 40-ies – vėl eina į trumpumą“, – sakė J.Malakauskaitė.

Antano Minkevičiaus nuotr./Jurgita Malakauskaitė
Antano Minkevičiaus nuotr./Jurgita Malakauskaitė

Kalbėdama apie vyresnio amžiaus moterų šukuosenas, plaukų stilistė teigė, kad su amžiumi sijonai ilgėja, bet plaukai – ne. O jei taip nutinka, moterys, pasak jos, plaukais mėgina uždengti save:

„Plaukai ilgėja tik tada, kai moterys pradeda nepasitikėti savo išvaizda – tų priežasčių gali būti įvairių: ar labai daug svorio netenkama, atsiranda raukšlių ir pan., ir pradeda norėti tai dengti. Bet, kai jas atveri, parodai, kaip gali būti, moterys pamato, kad tie plaukai, kuriais bandė dengti kaktą, ausis ar kaklą, yra nereikalingi.“

Paklausta, kas aktualu dabar, J.Malakauskaitė sakė, kad šiemet, vis dar tęsiantis karantinui, aktuali šviesa ir aplinkybių padiktuotas natūralesnis įvaizdis.

„Anksčiau galėjome laisvai kas mėnesį ar du šviesinti, balinti plaukus, ir dabar moterys to nori, bet esant šiai situacijai jau apgalvojame, ar tikrai bus galima taip laisvai kada panorėjus ateiti ir koreguoti plaukų spalvą. Dėl šios priežasties grįžtama prie natūralesnio įvaizdžio – dažymai krypsta į natūralų aplinkos spalvyną.

Esame pasiilgę gaivos – ne tik gyvenime, bet ir šukuosenose.

Sakyčiau, esame pasiilgę gaivos – ne tik gyvenime, bet ir šukuosenose. Todėl norisi šviesos, šviesių natūralių atspalvių, kurie yra gamtoje, trumpesnių kirpimų. Dabar žmonės labiau prisilietė prie gamtos, gal dėl to, jog ir patys daug laiko joje praleidžia. Nebenori sintetinių spalvų, išpūstų, perdėtai gražių tiek spalvų, tiek formų.

Ir dar pastebiu, kad žmonės, nors ir pasiilgsta renginių, kur nors išeiti, bet jiems nebereikia visko tiek daug, nori kukliau. Tai liečia ne tik plaukus, bet ir visa kita. Nes pokytis nėra tik galva – šukuosena, o kūnas sau ir gyvenimas sau. Tai yra bendras ratas“, – kalbėjo plaukų stilistė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis