11 02

Stilistės Giedrės Šimelienės patarimai: ką daryti, kad spinta neprimintų prekybos centro

Nepaisant to, kad drabužių spinta dažnos moters namuose – pilna, tačiau atrasti tinkamą derinį pavyksta ne kiekvienai. Frazė „ką apsirengti“ mintyse nuskamba gana dažnai. Stilistė Giedrė Šimelienė sako, kad taip nutinka dėl kelių priežasčių: drabužiai vienas su kitu nedera, moterims koją pakiša emocinis pirkimas. Spintų revizijas klienčių namuose atliekanti Giedrė pastebi, kad kartais jos išties primena prekybos centrus: visko daugybė.
Pasimetusi spintoje – ir kam taip nebūna?
Pasimetusi spintoje / „Shutterstock“ nuotr.

Drabužis, sako Giedrė, yra tik išorinis žmogaus sluoksnis, po kuriuo slypi kur kas daugiau. Kartais – vaikystėje patirtos problemos, menka savivertė, o kai „nurengi“ žmogaus sielą, tada pasimato daug neišspręstų dalykų.

15min pokalbis su G.Šimeliene – apie kasdienius drabužių derinius, jų taisykles, emocinį pirkimą, greitąją madą, dėvėtų drabužių parduotuves, ribą tarp seksualumo ir vulgarumo bei kokie drabužiai spintoje yra būtini.

– Giedre, kodėl moterys savo spintose turi tiek daug drabužių?

– Kelios priežastys, o viena iš pagrindinių – emocinis pirkimas. Antroji – mes nežinome, kas mums tinka ir perkame spontaniškai. Tarkime, drabužis netinka figūros tipui, gyvenimo būdui, su juo moteris jaučiasi prastai. Apsirengusi supranta, kad kažkas – ne taip, nors tai geras, kokybiškas, brangus drabužis. Tuomet perkamas kitas, tada – dar kitas.

Tada, kai moteris išsiaiškina, kas tinka jos figūrai, gyvenimo būdui – rinktis drabužius tampa lengviau.

Dar viena priežastis, kodėl spintose kaupiasi rūbai – išpopuliarėjusi internetinė prekyba. Moteris perka kelnes, o tuo pačiu švarkelį, nes juk išpardavimas. Jei pamato, kad perkant už didesnę sumą siūloma didesnė nuolaida – į pirkinių krepšelį įsimeta dar ką nors.

Kai kurios moterys vėliau netinkamus drabužius grąžina, tačiau tikrai ne visos. Taip jie kaupiasi spintose.

Asmeninio archyvo nuotr. /Giedrė Šimelienė
Asmeninio archyvo nuotr. /Giedrė Šimelienė

– Emocinis pirkimas susijęs su vidine žmogaus būsena?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis