Supermodelis Gisele Bundchen žydi naujoje „Chanel No. 5“ reklaminėje kampanijoje

Su podiumu atsisveikinusi manekenė Gisele Bundchen net nežada trauktis į pogrindį – ką tik pasirodė naujausia ikoniškųjų kvepalų „Chanel No. 5“ reklaminė kampanija, kurioje modelis žydi visu grožiu.
Gisele Bundchen „Chanel No. 5“ reklamoje
Gisele Bundchen „Chanel No. 5“ reklamoje / Chanel/Patricko Demarchelier nuotr.
Temos: 1 Parfumerija

Kol kas pasirodė dvi legendinių kvepalų naujosios kampanijos nuotraukos, kurių autorius – vienas žymiausių prancūzų mados fotografų Patrickas Demarchelier. Vienoje jų basakojė Gisele sėdi ant gigantiško No. 5 buteliuko, rankomis parimusi ant jo kamštuko, kitoje matyti jos iš arti nufotografuotas besišypsantis veidas ir ranka, laikanti įprasto dydžio kvepalų buteliuką. Pagrindiniu ryškiu abiejų nuotraukų akcentu tapo raudona trumputė modelio vilkima suknelė, nusagstyta raudonomis ir permatomomis plastiko gėlytėmis. 

Chanel/Patricko Demarchelier nuotr./Gisele Bundchen „Chanel No. 5“ reklamoje

35-erių supermodelis nebežengia podiumu mados šou metu, tačiau ir toliau išlieka vienu geidžiamiausių ir geriausiai apmokamų reklaminių veidų. Žurnalo „Forbes“ kasmet sudaromame daugiausia uždirbančių modelių sąraše Bundchen šiemet (beje, devintus metus iš eilės!) užėmė pirmąją vietą.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Gisele Bundchen
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Gisele Bundchen

Naujoji kvepalų reklama galbūt sugundys susidomėti parfumerijos klasika jos dar neatradusius pirkėjus, o visi ištikimi „Chanel“ gerbėjai gali aplankyti šiuo metu Londone, Saatchi galerijoje veikiančią parodą, pavadintą „Mademoiselle Privé“. Ši ekspozicija, veiksianti iki lapkričio 1 dienos, pristato visą mados namų kūrybinį kelią nuo pat jų gimimo Coco Chanel laikais iki mūsų dienų, kai namams vadovauja Karlas Lagerfeldas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų