Tik turtingiesiems – „Louis Vuitton“ išleis prabangų apsauginį skydą nuo koronaviruso

Kadangi koronaviruso pandemijos pabaigos dar toli gražu nesimato, panašu, kad apsauginės priemonės veidui čia pasiliks dar ilgam. Tačiau kas sako, jog jos negali būti stilingos?
„Louis Vuitton“ skydas
„Louis Vuitton“ skydas / „Louis Vuitton“ nuotr.

Pandemijos metu ne vienas dizaineris pasistengė, kad apsauginės kaukės taptų ir stilingu aprangos elementu.

O dabar mados namai „Louis Vuitton“ žengė dar vieną žingsnį toliau – pristatė prabangų apsauginį veido skydą, kuris sukurtas tam, kad būtų kartu „ir stilingas, ir apsauginis“, prancūzų mados namai nurodė pranešime, rašo CNN.

Akį traukiantis LV mados namų skydas šviečiant saulei aptemsta, kad nuo saulės šviesos apsaugotų ir akis. Skydas taip pat papuoštas auksinėmis smeigėmis, ant kurių išgraviruotas „Louis Vuitton“ prekės ženklas, taip pat elastinga prekiniu ženklu pažymėta galvos juosta. Anot mados namų, skydą galima nešioti ir kaip peršviečiamą kepurėlę.

Kaina dar nėra paskelbta, tačiau, kaip aukščiausios klasės mados prekės ženklas, LV jų pigiai tikrai nepardavinės. Kiti „Louis Vuitton“ galvos apdangalai, įskaitant skrybėles ir akinius nuo saulės, parduodami už šimtus dolerių.

Veido skydas bus parduodamas internete ir tam tikrose „Louis Vuitton“ parduotuvėse nuo spalio 30 d.

Balandžio mėnesį „Louis Vuitton“ prisijungė prie pasaulinių pastangų gaminti apsaugos priemones, skirtas sveikatos priežiūros darbuotojams, dirbantiems pandemijos priekinėse linijose. Bendrovė teigė, kad pakeitė keletą savo dirbtuvių visoje Prancūzijoje, kad „pagamintų šimtus tūkstančių nechirurginių veido kaukių“ sveikatos priežiūros darbuotojams.

LV taip pat teigė padovanoję tūkstančius apsauginių chalatų šešioms Paryžiaus ligoninėms, kurioms skubiai reikėjo apsauginių priemonių.

JAV Ligų kontrolės ir prevencijos centrai šiuo metu nerekomenduoja naudoti veido skydų kaip kaukių pakaitalo, nes nėra aišku, kokio lygio apsaugą jie teikia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis