Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tokijuje vykusios „Vogue Fashion’s Night Out“ svečiai stebino įmantriu stiliumi

Šiuo metu Niujorke vyksta mados savaitė, o po kelių dienų ji atsiris į Europą – viena mados sostinių – Londoną. Tačiau praėjusį savaitgalį mados pasaulio žvilgsniai vienam ilgam vakarui nukrypo į stilingiausią salą – Japoniją. Čia, kaip ir kasmet, vyko „Vogue“ organizuojamas „Fashion’s Night Out“.
„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje / A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr.

Renginys nepaliko abejingų ir į Tokijo gatves sutraukė minias stileivų. Iš Vakarų atkeliavę madų vėjai Rytuose susimaišo su vietinos vizualiniais sprendimais, todėl amplitudė svyruoja nuo visiškai europietiškų derinių iki japoniškų, jau tradiciniu tapusio Harajuku rajono įvaizdžių.

Dalijamės Adomo Brazdilio ir Jūratės Nakaitės Tokijuje pagautomis akimirkomis ir įžvalgomis.

Tokijo gatvės stiliaus eklektiką iliustruoja šis duetas – preciziška „Coco Chanel“ eilutė, garbanėlės lyg iš praeito šimtmečio suderintos su visai nenuobodžiu vyriškio įvaizdžiu: raudoni konversai, mėlynos ausinės ir beretė.

A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje

Sluoksniai, sluoksniai – kuo keisčiau, tuo geriau! O visa ko ašis, žinoma, yra tinkliniai marškinėliai. Ilgi plaukai ir barzda. Maišome moterišką ir vyrišką pradą!

A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje

Toks nematomas, bet taip gerai atpažįstamas „Vivienne Westwood“ deimančiukas ausyje.

A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje

Daugiau yra daugiau – turbūt toks šio stileivos kredo. O bangelėmis išpiešti antakiai, pamažu tikrai skinasi kelią į tendencijų lentyną!

A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje

Štai ką vadiname prop styling. O akiniai – dėl tokių galima ir numirti!

A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje

Labai gražūs bruožai ir tinkamas makiažas yra geriausi aksesuarai.

A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje

Japonijoje amžius neturi reikšmės. Metų skaičius tik prideda originalumo taškų tavo aprangai, jokios detalės nėra netinkamos pagyvenusiam žmogui. Kaip ir čia – palmė, desertai ant galvos ir piloto akiniai. Kodėl gi ne?

A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje

Kaip iš filmavimo aikštelės – mados superherojai.

A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje

Klasikinis punk miksas.

A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje

Amžinai Japonijoje gyvuojanti tendencija – pastelinis ir perkrautas lėlės įvaizdis.

A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje

Tiesiai iš leidinio „Fruits“!

A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje
A.Brazdilio ir J.Nakaitės nuotr./„Vogue Fashion's Night Out“ Tokijuje

Daugiau derinių ir stiliaus detalių galite pamatyti žemiau prisegtoje nuotraukų galerijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?