Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimas atskleidė, kokias makiažo priemones dažniausiai perka lietuvės

Turbūt nerasime moters, kurios dekoratyvinės kosmetikos krepšelis būtų tuščias. Įvairios priemonės lūpoms – dažai, blizgiai ir pieštukai – ir dekoratyvinės kosmetikos priemonės akims – blakstienų tušas, akių kontūro pieštukas ir šešėliai – yra kosmetikos priemonės, kurias dažniausiai perka Lietuvos moterys, rašoma pranešime spaudai.
Moteris dažosi lūpas
Moteris dažosi lūpas / Vida Press nuotr.

Lūpoms skirtas priemones tarp dažniausiai perkamų minėjo 49 proc., o akims – 45 proc. apklaustųjų.

Trečioje vietoje dažniausiai perkamų dekoratyvinės kosmetikos priemonių sąraše – priemonės nagams, iš kurių populiariausias yra nagų lakas, ketvirtoje – priemonės antakiams.

Kiekvienos moters kosmetinėje pirmiausia turėtų būti blakstienų tušas, lūpų blizgis arba lūpdažis, maskuoklis ir skaistalai.

Kiek rečiau perkamos kreminės ir kompaktinės pudros, maskuokliai. Tai parodė rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa, kurią, siekiant išsiaiškinti Lietuvos moterų dekoratyvinės kosmetikos pirkimo ir vartojimo įpročius, inicijavo vaistinių tinklas „Camelia“. Iš viso buvo apklausti 1008 respondentai visoje šalyje.

Rezultatai nestebina visažistės

Moterų pasirinkimo rezultatai – dažniausiai pirkti priemones akims ir lūpoms – visiškai nestebina „Smilga beauty lab“ dėstytojos ir visažistės Ievos Damulienės. Ji įsitikinusi, kad kiekvienos moters kosmetinėje pirmiausia turėtų būti blakstienų tušas, lūpų blizgis arba lūpdažis, maskuoklis ir skaistalai. Tai būtiniausios grožio priemonės.

Tai, kad Lietuvos moterys daugiausia dėmesio skiria akims ir lūpoms gražinti patvirtina vaistinių tinklo generalinės direktorės pavaduotoja Gintarė Krikščiūnienė.

„Pristačius keturis naujus dekoratyvinės kosmetikos prekių ženklus – „Delia“, „Ingrid“, „Constance Carrol“, „Golden Rose“ – jau pirmomis dienomis pastebėjome, kad moterys dažniausiai perka lūpų dažus ir blakstienų tušą. Įvedus į rinką minėtus prekių ženklus dekoratyvinės kosmetikos asortimentas pasipildė net 700 naujų priemonių“, – pasakoja G.Krikščiūnienė ir priduria, kad pastebi moterų įsitikinimą, jog vaistinėse parduodama kosmetika bus kur kas draugiškesnė jų odai, nes parduodamos tik moksliškai ištirtos priemonės.

Visažistė I.Damulienė sako, kad svarbiausia moterims žinoti, kokiu tikslu perkama kosmetika. Jei ji bus naudojama kiekvieną dieną, reikia atkreipti dėmesį į sudėtį, nes dažnai naudojama kosmetika turėtų būti lengvesnės sudėties, kad nekimštų veido odos, tiktų jautresnei odai, turėtų mažiau chemijos.

Krepšelį atnaujina kas tris mėnesius

Didžiausia dalis Lietuvos moterų dekoratyvinės kosmetikos krepšelį atnaujina kartą ar du per tris mėnesius. Taip elgiasi net 38 proc. dailiosios lyties atstovių. Šiek tiek daugiau kaip ketvirtadalis moterų dekoratyvinę kosmetiką perka du kartus per mėnesį, penktadalis – du kartus per pusmetį, 14 proc. – rečiau nei kartą per pusmetį ir tik 2 proc. – kartą per savaitę. Dažniausiai dekoratyvinę kosmetiką perka jauniausio, 18–25 metų, ir vidutinio, 36–45 metų, amžiaus moterys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai